Zomerklimmen

Inmiddels is het hier zomerweer. En klimmen als het zo best wel heel erg warm is, gaat best moeizaam. Die veelstekrappe schoenen voelen toch weer een beetje krapper dan in de winter. En dan is het lastig en pijnlijk om op kleine randjes te staan.

En… om eerlijk te zijn… Ik ben gewoon niet zo in vorm. Nét die twee kilo te zwaar en ook wel een beetje te papperig. Spieren die niet aan gaan. Pijnlijke schouder. Die 7a lijkt verder weg dan ooit… En zo.

We waren dus sjaggrijnig, Zonne en ik, gisteren tijdens het klimmen.
Ik omdat ik niet als een superwoman uit mijn mouw schudde wat “ooit” wèl gewoon lukte en Zonne omdat ik niet aardig tegen haar was.

Zij ging zeuren en ik ging mopperen. Of eigenlijk andersom.

We hebben wel nog leuke foto’s, ook al was het eigenlijk niet leuk.

image

image

Tja…. het was niet alleen maar kommer en kwel….

image

Maar goed. Vandaag bleven we op de camping en maakten we het goed. Een prima dagje. We plukten bloemen en speelden UNO.

We gingen zwemmen.

Zonne hing rond met speelvriendjes.

image

We aten pizza.

En morgen weer een dag…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, klimmen, vakantie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zomerklimmen

  1. Lot zegt:

    Heerlijke rommelige franse camping zo te zien. Daar stonden we ook het liefste zonder afgepaste plekken.

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.