Et puis

Verder en verder, vandaag. Door de prachtige Champagnestreek. 

Waar wijnranken zijn voel ik de vakantiekriebels.

image

In kleine etappes. Taartjes eten in Sezanne. Picknick in La Saulsotte.

image

We komen de Seine tegen en rijden een ander département in. Het landschap verandert van druiven in graan en bos.

Voor mij is dit bekend terrein en ik zet de navigatie uit. Het blijft toch veel leuker om op herinnering te navigeren….

De juffrouw van de camping legt niets uit. Ik moet alleen even de borg betalen voor het kaartje waarmee ik de slagboom bedien.

De ouwe hond leeft nog steeds.

De Sunnybus rijdt bijna vanzelf naar het hoekje waar we altijd te vinden zijn.

Zonne is uitgelaten. Ja… ja… nu weet ze het weer: het is Die Leuke Camping.

En een kwartiertje later staan we. Heerlijk. Ik voel me thuis en op vakantie tegelijk.

Milly-la-Forêt.

We zijn er….

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in buiten, klimmen, roadtrip, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

5 reacties op Et puis

  1. anitawillems zegt:

    Dat klinkt heel erg fijn allemaal. Fijne vakantie.

    Liked by 1 persoon

  2. Ahhh franse gebakjes…. héérlijk!

    Die camping klinkt ook leuk en erg frans.
    Geniet ervan!

    Liked by 1 persoon

  3. Lot zegt:

    Heerlijk gevoel van thuiskomen. Mijn favoriete franse gebakje is de tarte au citron. Kan je in nederland ook kopen maar smaakt net wat anders.

    Liked by 1 persoon

  4. Anton zegt:

    Vergeet niet het kenteken op de andere foto te verwijderen 😉

    Bonnes vacances

    Like

  5. Marije zegt:

    Fijne vakantie! Wij komen dit jaar niet verder Frankrijk in dan Dunkerque. Hóp oversteken naar Dover en door naar Wales!

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij daarvan?

