Een opruimdagje

Natuurlijk nam mijn energieniveau een duikeling nadat ik die klacht indiende over hoe de school besloot dat mijn meisje nog een jaar moest kleuteren.

Geheel naar verwachting.

Maar dat was voor mij géén reden om dan maar niets te doen….

Maar goed. We zijn weer een weekje verder. En vandaag was het weer een beetje boel warm. Een goede reden om lekker binnen te blijven en me eens goed nuttig te maken.

image

Jep. Wat een zooi. Eens…

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Done….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

8 reacties op Een opruimdagje

  1. Marc zegt:

    Well done! Ik vind je inrichting ook leuk…die kast van je dochter is gewoon ‘gezellig’! Wel bestede tijd.

    Liked by 1 persoon

  2. Lot zegt:

    Wat leuk een fotoverslag. Die wit-zwart tegelvloer had ik in mijn vorige keuken en de dekenkist had ik ook.

    Er zijn zulke leuke jurkjes te koop tegenwoordig, toen mijn dochter klein was ruim 30 jaar geleden was er nauwelijks iets te koop, ook maakte wel veel zelf.

    Liked by 1 persoon

  3. Wat heb jij veel gedaan in 1 dag! En dat met die hitte… Er zullen wel weer wat zweetdruppeltjes op die schone vloer liggen inmiddels 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Lekker bezig zeg! knap dat je zoveel gedaan hebt op zo’n hete dag!

    Liked by 1 persoon

  5. ingrid zegt:

    Wow, petje af voor jou/jullie! Hetziet er weer goed uit. En dat zonder de dwang omdat je logees krijgt! Zo is het hier vaak. 😦 Maar wat voel je je goed na zo’n actieve dag, of niet?! En dan neem je je voor het niet meer zover te laten komen. 😆 Fijne dag, Ingrid

    Liked by 1 persoon

  6. Jenna zegt:

    Whaha goed bezig. Kom hier eens langs😂. Lekker fietstochtje naar kranenburg. Ziet er weer goed uit👍

    Like

  7. Pingback: Stapjes | Mariimma

Reacties zijn gesloten.