Wat goed ging vandaag…

20170606_153025

Een halve kliko met studieboeken, 20 jaar bewaard, tijd om weg te gooien…..

    Vandaag wilde ik aan de slag met een database. Maar toen kwam ik erachter dat de collega ZZPer die ik graag wat omzet gunde, er behoorlijk wat slordigheden in had laten zitten.
    Mijn planning schoof ik dus, na anderhalf uur cleanen, door. Ze mag zelf ook nog even aan de slag.

    Niet leuk. Maar zo gaan die dingen. En de deadline is nog niet in zicht, niks aan de hand dus….

    Tijd om te focussen op wat wèl goed ging….

  • Op tijd opstaan
  • Het ochtendritueel met Zonne
  • Feedback geven op de offerte van een collega (inderdaad…. dezelfde collega…. weer slordigheden…)
  • Allerlei financiële overzichtjes bijwerken (eigenlijk was dat gewoon uitstelgedrag… Maar hee ik weet nu ook weer precies wat er op alle rekeningen staat)
  • Veel thee drinken
  • Een vragenlijst ontwerpen
  • Boterhammen maken
  • En opeten
  • Een factuur verzenden en drie facturen betalen (zakelijk)
  • 60 vragenlijsten invoeren in de computer
  • Hoofdstuk 1 van een rapport schrijven
  • Twee stapels boeken weggooien die zwaar verouderd zijn: boeken van mijn studie uit de jaren negentig
  • Last but not least: na twee weken uitstellen belde ik een meneer die zich via een briefje in het winkelcentrum aanbood voor hulp in het tuinonderhoud. Hij komt morgen langs!

Ja. Het was een goed dagje!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in babysteps. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wat goed ging vandaag…

  1. Ik vind jou echt zo’n positief mens! Heerlijk is dat!

    Like

Wat vind jij daarvan?

