Van de snelweg af

Het was een prachtige lentedag en ik had een afspraak in de Randstad. Dat is een stukje rijden. Maar dat is helemaal niet erg, zo buiten de spits om en met dat prachtige weer. Ik zag lammetjes, het zonnetje, het prachtige Hollandse landschap en genoot.

Na het overleg, toen ik de snelweg op draaide, besloot ik het anders te doen.

Geen snelweg. Gewoon binnendoor. Genieten van het land.

Er kwamen oermooie landschappen voorbij. Molens. Boerderijen. Dieren in de wei. Uitlopende bomen. Knotwilgen.

Nederland is prachtig.

Overal wilde ik foto’s van maken, maar ik maakte er maar eentje. Het breekbare groen op de bomen komt niet helemaal tot zijn recht op de foto… helaas…

Maar toch.

Mooi.

wp-1489740329170.jpg

 

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in buiten, dagelijksedingen, genieten, ontstressen. Bookmark de permalink .

2 reacties op Van de snelweg af

  1. Wat een goed idee. Heerlijk even genieten zo…. Nederland is inderdaad prachtig.

    Like

  2. Mama Tinus zegt:

    O heerlijk, ik rijd ook altijd graag binnendoor. Nederland is inderdaad mooi.

    Like

Wat vind jij daarvan?

