De geur van Frankrijk.

Kijk. Zo sliepen we vannacht. En gisteren ook. Bij de kerk.

image

Het lijkt net alsof je recht door de bus heen kijkt zo ’s avonds. Maar in de praktijk valt dat erg mee.

Het nadeel van superlaagseizoen is dat alles dicht is. Het voordeel is dat eventuele regels over overnachten in je campertje op een pleintje nog veel losser worden toegepast. Hoewel ik daar ook in het hoogseizoen nog nooit een probleem mee heb gehad (of veroorzaakt…. wij laten zelfs geen gebruikt wc papiertje achter en gebruiken een schepje….).

We bezochten vrienden. En die gingen vandaag klimmen. Wij gingen mee en dus ook klimmen.
Mijn hoofd stond er niet echt naar maar hee we waren er toch. Dus oké gordel aan klimschoentjes uit een hoekje vissen, touwtje vast en hoppetee.

Ik vond het klimmen best prima. De rots was niet spekkig, wat zoveel betekent als dat er niet al duizenden voor mij waren die gepolijste kalksteen voor me achterlieten.
Maar ik genoot vooral van de overweldigend mooie natuur. En de rust. Buiten ons was er niemand. In de verre omtrek niet want de wandeling naar het klimgebied duurde een klein uurtje.

En uhm of ik een beetje uitzicht had?

image

Ja dus.

En de kids vermaakten zich ook prima.

Kijk maar.

image

(links zie je nog net de klimrots)

Weet je. Op zo’n dag als vandaag, wanneer het dus niet regent en er af en toe een waterig zonnetje is, dan ruikt het zo heerlijk in deze natuurgebieden. Naar thijm en lavendel en allerlei andere kruidige plantjes.

Ja. De geur van Frankrijk.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in buiten, genieten, klimmen, roadtrip, vakantie. Bookmark de permalink .

Een reactie op De geur van Frankrijk.

  1. Gewoon Vlijtig zegt:

    Pffff. wat een rots. Dat moet je durven. Erg knap van je hoor. En een gezellige foto van je bus. Mooi.

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.