Want Frankrijk. Alles.

We worden wakker op het pleintje bij de Mairie. Er is geen bakkertje open in het dorp, dus rijden we terug naar Barjac. Daar waren we gisteren ook maar ik kon er toen geen handig parkeer/kampeerplekje vinden…

Nu wel. En het is een tof dorpje. Een bezoekje waard…

image  image   image

image

… ja….

image

… dromen….

… te koop….

En toen. Gingen we beroemde grotten in. Maar de foto’s doen nooit recht aan die foto’s.

Kijk maar…

image  image

Maar t was fantastisch. Echt.

Overigens zijn bijna alle toeristische mooïgheden dicht. Amper een camping te vinden bijvoorbeeld. Maar hee je mag best ergens parkeren toch? Gratis…

Ook t kasteel deed niet mee in het lagerdanlaagseizoen… jammer…!

image

Maar hee.

Wel mooi lente.

Echt….!

image

En mooie uitzichten…..

image

… hoewel die route over dat paadje van mij niet had gehoeven…. zéker niet toen het dood bleek te lopen en ik mijn mijn bussie zo ongeveer het hele pad ook weer in zijn achteruit mocht doen….

image

Wel mooi, he? Dat dan wel weer. Want Frankrijk. Alles.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in roadtrip, vakantie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Want Frankrijk. Alles.

  1. Wilma zegt:

    Heerlijk…Frankrijk. je mooie foto’s geven me alvast voorpret voor aankomende zomer. Wij gaan elk jaar naar Frankrijk. Meestal aan de kust maar we zijn ook naar de Loire geweest. Het is gewoon altijd weer prachtig,

    Liked by 1 persoon

  2. Loes Vrancken zegt:

    Genieten doen jullie in ieder geval,
    Zomers is het daar één zee van lavendel, schitterend,
    Cournillon is ook prachtig en Goudarques.

    Groeten
    Cornelia

    Like

  3. Janny zegt:

    Oh, Ik ben een tikkie jaloers. Wat ziet dat er mooi uit. Nu weet ik het zeker, ik wil ook een keer naar Frankrijk!!!

    Liked by 1 persoon

  4. Nans zegt:

    Mooie plaatjes zeg! Ik zit hier gelijk zin te krijgen in een vakantie in Frankrijk (met camper – want dat zijn wel de betere vakanties).

    Geniet ze!

    Liked by 1 persoon

  5. sillie zegt:

    ohhhh mooi 🙂 t ziet er toch al fijn uit daar!

    Like

  6. Het is er werkelijk prachtig! En dat huis! Ik snap best dat mensen impulsief een huis in Frankrijk kopen als ze er op vakantie zijn ; )

    Liked by 1 persoon

  7. Dat ziet er mooi uit! Ik krijg spontaan zin in vakantie. In Frankrijk zit je altijd goed.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij daarvan?

