C’est l’amour…

Ik ben gewoon verliefd op dit land. Ik vind alles mooi. De kasteeltjes, de bossen, de weggetjes. De koeien. De oude kerkjes. Maar ook de industrieterreinen en de opgestapelde afgedankte auto’s.

image

We hadden een goede rit, vandaag. De vakantie was gisteren bij het wegrijden al begonnen, maar vandaag barstte het los toen we bij de tokweg de snelweg af gingen en op ons elf en dertigste doortufden.

Wat was het heerlijk om met alleen een vestje aan te picknicken.

image

Inmiddels zitten we op een typisch afschuwelijke kleine camping. Met verkeersrumoer op de achtergrond. Met alleen Franse mensen in stacaravans en met hurktoiletten van een halve eeuw oud.

image

Het maakt niet uit. Er groeien madeliefjes. De lente is hier al begonnen. Ik ga ervanuit dat de douches warm water geven. En morgen gaan we gewoon nóg een paar kilometer verder naar het Zuiden.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, leukedingendoen, roadtrip, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

4 reacties op C’est l’amour…

  1. Inderdaad nu vast nog koud in Denemarken. Dus dan is Frankrijk een stuk beter, met een vestje picknicken. Denemarken maar eens bewaren voor een warmere periode. Nog veel plezier tijdens deze reis. Neem je wat zon mee terug?

    Liked by 1 persoon

  2. Adriana van de Vrie-Dijkland zegt:

    Ik deel je liefde voor Frankrijk en ik ben dan ook gelukkig dat een stukje van dit prachtige land van mij is, ik woon in een 200 jaar oude boerderij op het Franse platteland, mijn oudste dochter is met een Fransman getrouwd en ik heb twee lieve Franse kleinzoons. Ik ben nu even in Nederland bij mijn jongste dochter, ook heel gezellig maar om te wonen ben ik liever in Frankrijk. Veel plezier in je vakantie geniet er van samen met je mooie dochter.
    Groet Adriana

    Liked by 1 persoon

  3. MvhJ zegt:

    Heerlijk zo samen op avontuur!

    Like

  4. Nans zegt:

    Oh wat fijn zo!
    Wij zitten hier in de koude plensregen… (gelukkig niet letterlijk, maar we kijken er op uit).

    Helaas zat Frankrijk er deze keer niet in, maar ooit hebben wij ook weer een camper… 🙂

    Veel plezier!

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.