Wat nou Denemarken…..

…. daar is slecht weer voorspeld.

Dus gingen we naar Frankrijk. Vandaag vertrokken we, mijn kleine navigator en ik.

image

Samen reizen is 100% kwaliteit-tijd en we genoten ervan. Halverwege haakte jij af en ik terwijl jij sliep tufte ik nog even door. Inmiddels zijn we Nancy voorbij.

Tegen mijn gewoonte in slapen we vannacht op een parkeerplaats bij een benzinestation. Langs de snelweg. Het is er wel heel stil. Goed genoeg, dus.

Dat wordt dus geen gezellige ochtendkuier morgen.

Of misschien in de ochtend alsnog. Maar dan een uurtje later. We komen vast wat moois tegen onderweg. Wie weet krijg ik zometeen een gouden tip als reactie op dit blog.

Ik ben blij. Even uit de dagelijkse sleur. Wat is zo’n bussie toch fijn….

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in leukedingendoen, roadtrip, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

6 reacties op Wat nou Denemarken…..

  1. Adriana van de Vrie-Dijkland zegt:

    Ik woon een uurtje rijden van Nancy, als je weer eens in de buurt bent kan je gerust op mijn erf komen staan en lekker eten en douchen.
    Groet Adriana

    Liked by 1 persoon

  2. Nicol zegt:

    Hoi, kijk op campercontact,daar zoeken wij de camper plaatsen op uit en vaak staan daar ook ideetjes van de omgeving.
    Fijne dagen en een veilige reis.
    Groetjes Nicol.

    Like

Wat vind jij daarvan?

