De doelen voor februari

Vandaag is het 28 januari. Nog niet het einde van de maand, dus. Dat is het komende dinsdag pas. En dat komt goed uit, want het geeft me nog een paar dagen de tijd om mijn goede voornemens en doelen voor deze maand alsnog te halen!

Maar wel wil ik alvast even vooruit kijken naar februari.

De doelen……

  1. De Sunnybus liefde en aandacht geven. Ze mag wel eens een flinke antiroestbehandeling en bovendien is de electronica niet helemaal je-dat. Na een dag doet de koelkast het bijvoorbeeld niet meer, zelfs niet als we aan de stroom staan. Ik wil misschien wel iets met zonnepanelen gaan doen. Maar sowieso heeft het oude besje “love and care” nodig zodat ze ons ook dit jaar weer kan begeleiden en onderdak bieden gedurende leuke weekends en vakanties!
  2. Qua werk: een sleur geven aan de acquisitie. Het begin is er. Maar het kan beter.
  3. De doelen die ik het afgelopen maand niet heb kunnen uitvoeren opnieuw inplannen. Maar dan anders, dus bij de evaluatie kom ik hierop terug.
  4. Een paar avonden in de week nadat Zonne op bed gegooid is, nog “iets” aan het huishouden doen.
  5. Eens wat vaker mensen ’s avonds uitnodigen om langs te komen. Een spelletjesavond, bijvoorbeeld.
  6. Na mijn blessure het klimmen weer opnieuw oppakken. Al dan niet onder begeleiding van een fysiotherapeut: ik paste hiervoor mijn zorgverzekering aan dus het wordt vergoed!
  7. Aan de slag met Zonnes buikpijn.
  8. Een keertje naar de milieustraat met zooi van de zolder. Het opruimen van de zolder vind ik een te grote klus voor de komende maand, maar ik wil wél al een begin maken!
  9. De voorjaarsvakantie voorbereiden met leuke genietdingen.

Hm. Misschien moet ik punt 9 even op 1 zetten…!

 

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in babysteps, dagelijksedingen, genieten, klimmen, leukedingendoen, opruimen, SunnyBus, voornemens. Bookmark de permalink .

7 reacties op De doelen voor februari

  1. Mr FOB zegt:

    Haha, ja, 9 op 1 is wellicht nog niet zo’n slecht idee!

    Like

  2. Mom4life zegt:

    Mooie doelen! Leuk om dat per maand zo uit te werken!

    Like

  3. anja zegt:

    Of misschien toch nummer 7 op 1 zetten? Lijkt me een stuk belangrijker (ook voor jezelf, een vakantie is ook voor jou immers een stuk leuker als Zonne geen buikpijn heeft)

    Like

  4. villablabla zegt:

    Goed om punt 9 prioriteit te geven 🙂

    Like

  5. Charlotte zegt:

    Laat de huisarts even naar de buik van Zonnekind kijken, obstipatie komt heel veel voor bij kleuters omdat ze op school niet naar de wc durven/willen omdat die niet zo fris ruiken. Mijn dochter had er ook last van en met wat Lactulose was dat opgelost.

    Like

Reacties zijn gesloten.