Een stomme winterwandeling

Het weer was prachtig maar ’s morgens moesten er boodschappen gedaan worden en het huis moest opgeruimd. En mídden in de middag had ik een afspraak. Iets te snel  toegezegd terwijl ik al wist dat ik beter later of eerder op de middag kon afspreken.

Dus gingen we niet naar één van de prachtige natuurgebieden in de omgeving maar naar het park. En dacht dat ik die mooie-maar-net-niet -lekker-zittende schoenen voor dat kleine stukkie wel aan kon houden.


En vervolgens was de kinderboerderij voor driekwart afgesloten. Vanwege de vogelgriep mochten we niet bij de kippen (…logisch….) en ook niet bij de paarden, geiten, schapen, cavia’s, ezels, konijnen en herten.

Dussss…..

….. heb ik een nieuw record Naar Varkens Kijken gevestigd.

….. en speelde Zonne in het speeltuintje tot de zon achter de heuvel wegzakte.

…. gingen we nog even kijken naar de slee-heuvel maar we hadden geen slee.

…. was ik eigenlijk een beetje knorrig vanwege die niet zo lekker lopende schoenen, omdat het al laat was en omdat ik eigenlijk geen reet aan dat park vind en ook niet aan die damn kinderboerderij.

… hield ik mezelf in maar voelde Zonne feilloos aan dat mama niet in haar hum was en ging ze haar best doen me vrolijk te maken – het hartje – ook al bleef ik haar met een waterig glimlachje verzekeren dat ik echt wel blij was maar liep te dromen.

…. besefte ik dat ik de boel liep te verpesten en dat ik die knop moest omzetten, maar het lukte niet.

…. ging ik zonder enige reden lopen haasten om thuis te komen in plaats van lekker spelend naar huis te gaan.

…. maakte ik thuis uit schuldgevoel warme chocomel met vers geklopte slagroom maar had ik nog steeds geen zin om gezellig te doen. Er kon met moeite één boekje voorlezen vanaf.

Maar goed. We hebben wel nog foto’s.

image

image

image

image

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in buiten, dagelijksedingen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Een stomme winterwandeling

  1. Ivy zegt:

    Ach, iedereen heeft z’n/haar dag wel eens niet.
    Aan de prachtige lucht kan het niet gelegen hebben:-)

    Liked by 2 people

  2. villablabla zegt:

    Het leverde in ieder geval prachtige foto’s op! Morgen een betere dag 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Gerlinde zegt:

    Soms he….. O.o

    Liked by 1 persoon

  4. KruidigMeisje zegt:

    Mag jij geen slecht-daggie hebben?
    Ik gun zelfs mijn manlijke collega’s elke maand een PMS dagje (al weet ik bij hen nooit wanneer het valt, bij mezelf en mn vrouwelijk collega’s gelukkig wel)

    Liked by 1 persoon

  5. Anna Maria zegt:

    Soms mag je een slechte dag hebben toch 🙂

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.