Balletkleuter

Sinds we in Málaga waren, waar we beiden wat af gedanst hebben op straat,  wil jij op ballet. Ik probeerde je blik nog wat te verruimen en te interesseren voor stoerdere dans, liet je filmpjes zien van wat er allemaal nog meer is, maar jouw keuze stond vast.

Ballet, dus….!

Ik vroeg eens wat rond bij ouders van klasgenootjes en bezocht wat websites. De keuze viel op twee dansscholen, met beide nam ik gisteren contact op met de vraag of tussentijds instromen mogelijk was.

Ja dus.

Dat kon vandaag al.

Dus daar gingen we. Eerst naar een adresje om de hoek waar iemand een zgan balletpakje te koop had. Je paste het aan en begon te stralen. En dat bleef zo.

Ook tijdens de les….

Ik denk, eerlijk gezegd, dat de proefles niet meer nodig is. En ook de juf was erg positief. Het kostte je dan ook geen enkele moeite om je aan te passen in deze vreemde omgeving.

En ja. Jij was natuurlijk het schattigste kleine meisje. Met je balletknotje…. helemaal echt…..

Dans jij maar lekker de wereld rond, lief meisje!

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, leukedingendoen, Zonnekind. Bookmark de permalink .

8 reacties op Balletkleuter

  1. Ivy zegt:

    Enig!
    Prachtig pakje ook.

    Like

  2. Astrid zegt:

    Mijn dochter ging van ballet, naar voetbal en eindigde als Nederlands kampioen taekwondo.
    Lekker laten gaan.

    Like

  3. mariimma zegt:

    Haha yep! Die stralende oogjes!! 🙂

    Like

  4. Mel zegt:

    Té schattig! Zelf zag ik als vierjarige ballet op televisie. Ik wist niet wat het was, maar ik wees er naar en zei tegen mijn ouders dat ik dat wilde doen. Daarna heb ik 14 jaar lang ballet gedanst. Tot op vandaag geniet ik nog van de lenigheid en balans die ik erdoor kreeg, het is echt een geweldige hobby!

    Liked by 1 persoon

  5. Janny zegt:

    Het is simpelweg genieten als je kind iets met zoveel plezier doet, iets waar ze hun hart en ziel in kwijt kunnen. En het voelt nog steeds als een voorrecht als ik dan het plezier in hun ogen zie, ook nu ze al volwassen zijn.

    Like

  6. Jolanda Toet zegt:

    Ach, hoe schattig! 💗

    Like

  7. Nans zegt:

    Wat leuk zeg! Geniet ervan. Ze ziet er schattig uit in haar roze pakje. Dat zijn van die smelt-momenten he. Ik zit op sommige van die momenten dan echt een traantje weg te pinken van ontroering.

    Like

Reacties zijn gesloten.