Een nuttige woensdag

Voor en na:

image
image

En…

image
image

En nummer drie….
image
image

…. voorlopig hoef ik weer even geen tampons, pennen, kaarsen, haarelastiekjes, ansichtkaarten, potloden, spaarpunten, notitieboekjes, opladers, postzegels en batterijen te zoeken…. en de administratie is al zo goed als geordend voor de accountant….!

En oh ja. De kleur van de keukenvloer is weer zichtbaar!

Tussenstand van de maandvoornemens:

Het nieuwe ochtend ritueel:

Op tijd naar bed: check. Broodtrommeltje: niet van toepassing. Yoga in de ochtend: niet in de ochtend.

Social Media dieet:

Daar heb ik wel even genoeg over gezegd….

Gestructureerder werken:

Deze woensdag was Zonne vrij. Ik werkte niet maar deed ik heel veel huishoudelijke klussen.

Meer thee drinken:

Yep.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, huishouden, opruimen. Bookmark de permalink .

8 reacties op Een nuttige woensdag

  1. Mel zegt:

    Wauw wat een verschil tussen voor en na! Geeft toch veel voldoening hé 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. marjolein zegt:

    Herkenbaar;)
    Lekker als het dan weer gedaan is, ik ben ook op orde met de grote delen van het huis..je moet je er toe zetten, maar als het eenmaal klaar is! rust in je hoofd geeft dat vooral..
    De laatjes komen nog wel;)

    Liked by 1 persoon

  3. Gewoon Vlijtig zegt:

    Heerlijk hè. Hier door het overlijden van schoonvader diverse stoelen en tafels in huis erbij gekregen, maar onze oude staan er nog. Veel rommel dus.
    Ik ben overal aan het opruimen om weer plaats te hebben voor de spullen.

    Liked by 1 persoon

  4. Lekker bezig geweest zeg!! En wat super dat je administratie alweer bijna klaar is voor de accountant! Boek jij ook zelf in, of is het een kwestie van je map(pen) in orde maken?

    Liked by 1 persoon

    • mariimma zegt:

      Ik boek niet zelf in. De boekhouder leest de downloads in en driekwart van de mutaties gaan vervolgend automatisch omdat ze terugkerend zijn.

      Handmatig inboeken is er dus nog nauwelijks bij….

      Like

  5. Zo wat een verschil! Ik krijg er hier vanaf mijn kantoortje gewoon een opgeruimd gevoel van. En ik heb er niks voor hoeven doen : )

    Dank!

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.