Over mij…

Had u mijn nieuwe pagina al gezien, waarin ik wat meer vertel over mezelf en dit blog?

De pagina is te vinden in de zwarte menubalk hierboven.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiƫle vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Over mij…

  1. Mammalien zegt:

    Leuk dat je deze pagina hebt gemaakt. En ja, daarom ben je een interessante blogger. Omdat je gewoon jezelf bent, niet omdat je tips hebt over make-up, of besparen of groen macrobiotisch oereten of wat dan ook. Gewoon een echt mens.

    Liked by 1 persoon

  2. Michel zegt:

    Door het ontbreken van het make-up verhaal is het voor mij hier ook een stuk interessanter šŸ˜‰ Snap ook wat je zegt over anoniem bloggen, hetzelfde geldt voor mij… Op de 1 of andere manier schrijf ik gemakkelijker als ik het anoniem doe en het niet direct aan mijn persoon gelinkt wordt.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij daarvan?

