Voorpret

Wij gaan best heel vaak op vakantie. Een keer of vijf per jaar en dan tel ik de weekendjes weg er geeneens bij.
Op vakantie gaan is dan ook heel makkelijk met de Sunnybus. Die staat immers altijd min of meer ingepakt voor het huis….

Nu voelt dat heel anders…

We gaan immers vliegen!!! En daar hoort bij dat we op een voor ons onbekende plek zullen slapen, de komende week. We zullen reizen zonder eten of een bed om op terug te vallen. Dat moeten we ter plekke vinden. Tis wel gereserveerd hoor, dat mini-appartementje. En ik heb al contact gehad met de eigenaar, via email….

Het is niet de eerste keer dat ik ga vliegen met Zonne, we deden dat één keertje eerder; vier jaar geleden, toen ze nog een dreumesje was.

Ook toen kwam het goed. En inmiddels loopt ze zelf, dat scheelt. Toch…. we moeten het maar wel mooi weten te vinden. En in de tussentijd moet ik me kunnen oriënteren en zien te redden op een plek waar ik nog nooit geweest ben. Met alle hindernissen van dien.

We komen bijvoorbeeld om een uur of half 8 ’s avonds aan. Dat is bedtijd voor Zonne. En de supermarkten gaan om 8 uur ’s avonds dicht. Dus hoe we dat precies gaan doen qua eten voor het slapen weet ik niet precies. Een restaurantje opzoeken na bedtijd lijkt me niet het allerbeste idee. Zonder eten naar bed ook niet. Dus dat wordt improviseren….

Nou ken ik mezelf: ik kan goed improviseren. En ik ken Zonne: een meisje dat niet snel van slag is. Ik ken Málaga een beetje, met dank aan mister google heb ik de afgelopen dagen wat verkenningen gedaan. Ik heb die éne supermarkt gevonden die tot 10 uur ’s avonds open is en ook de restaurantjes die het dichtst bij het appartementje zijn. En ik weet ook al zo ongeveer wat de opties zijn om van het vliegveld naar het appartementje te komen zonder huurauto en zonder taxi.

We gaan het zien!! Ik vind het een beetje spannend maar vooral heb ik er héél veel zin in om de grenzen van mijn comfortzone te gaan verkennen…

Op een dag gaan we immers die geweldige reis maken, samen. Dan moeten we wel af en toe oefenen, ter voorbereiding.

We gaan het vooral heel leuk hebben. Daar ben ik van overtuigd…!

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in kwetsbaar-zijn, leukedingendoen, vakantie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Voorpret

  1. Michel zegt:

    Heel veel plezier!

    Liked by 1 persoon

  2. Veel plezier! Het gaat vast allemaal helemaal goed, als je eenmaal onderweg bent.

    Liked by 1 persoon

  3. Lis zegt:

    Heel veel plezier samen! (Elk vliegveld heeft wel een broodje, wrapje, frietje… kun je daarna gelijk naar je stek en naar bed 😉 )

    Liked by 1 persoon

  4. Gewoon Vlijtig zegt:

    Hele fijne vakantie. Geniet ervan!!!!

    Liked by 1 persoon

  5. gw26 zegt:

    Ik zou nog even 2 potjes noodles halen, beetje water koken en klaar.

    Liked by 1 persoon

  6. Heel veel plezier! En misschien toch twee pakjes gedroogde soep of noodles meenemen? Of op het vliegveld een spaans broodje eten? Het komt vast goed.

    Liked by 1 persoon

  7. Heel veel plezier samen! En voor wat betreft de ‘onvoorziene zaken’, dat komt vast helemaal goed. Ik kijk nu al uit naar het reisverslag 🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Janny zegt:

    Goede reis en een heerlijke tijd samen in Malaga.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij daarvan?

