Een héle dag….

Een héle dag heb ik morgen, voor het opruimen van de kerstzooi en inpakken van de vakantiebagage. En eigenlijk nog een extra ochtend. Het toppunt van luxe. En dan is Zonne vandaag ook nog eens opgehaald door opa en oma, dus gedurende die anderhalve dag hoef ik geen, maar dan ook géén rekening te houden met mijn lieve kleuterkind.

Ik heb de paspoorten al klaarliggen. En het e-ticket is al geprint. Plus ik heb een creditcard die zelfs gewoon al “aangemeld” is (ik heb twee weken geleden geleerd dat dat moet, wat ben ik toch heerlijk bij de tijd….) en functioneert.

Ik heb vervoer van en naar het vliegveld in Nederland geregeld, weet al zo’n beetje hoe we van het vliegveld met het OV bij het airbnb appartementje kunnen komen én ik weet de dichtsbijzijnde super. Voor de eerste volle dag (we komen donderdag ’s avonds aan) heb ik een stadstour op de fiets gereserveerd. Dat gaat helemaal goedkomen. De weersverwachting zegt 18 graden celcius en zonnig. Primaprima.

Ik ben nog nooit zó goed voorbereid op vakantie gegaan. En dat terwijl ik nog moet pakken. Maar daar heb ik dus morgen de héle héle dag voor!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, ontstressen, vakantie. Bookmark de permalink .

6 reacties op Een héle dag….

  1. greet zegt:

    Heerlijk, zo op tijd…en paspoort,ticket en creditcard zijn ook meteen de belangrijkste dingen. Wat kleding en een tandenborstel zou je zelfs daar nog kunnen kopen.
    Geniet van jullie vakantie!

    Liked by 1 persoon

  2. Siny zegt:

    Het fijn hebben samen. Meer kan ik je niet toewensen

    Like

  3. Heerlijk zeg, geniet ervan. Fijne tijd samen.

    Liked by 1 persoon

  4. Ah, wat fijn, wat een rust! Geniet van het inpakken. En van je vakantie natuurlijk!

    Like

  5. hvampting zegt:

    Klinkt heerlijk! Fijne vakantie en genieten maar na alle drukte.

    Like

  6. Nans zegt:

    Klinkt heerlijk!
    Ook die 18 graden trouwens… Waar gaan jullie ook al weer naar toe?

    Like

Reacties zijn gesloten.