Uitwaaien op 2e kerstdag

image

image

image

image

image

image

Wat er niet op de foto staat:

Dat het zó hard waaide dat we van de dijk afgeblazen werden.
Dat het venijnig koud was.
Dat we geen handschoenen en mutsen en sjaals hadden.
Dat het rondje best een beetje veel verder was dan dat ik tevoren had ingeschat.
Dat de klei aan onze schoenen bleef plakken waardoor het lopen best heel zwaar ging.
Dat Zonne in een brandnetel gerold is.
Dat ik snel last krijg van mijn oren bij zo’n wind.
Dat mijn jaszak vol met rietpluimen zit nu – verzamelkleuter immers.
Dat mijn meisje de hele wandeling vrolijk bleef en ik dus ook.
Dat ik daar nog wel wat kan leren.
Dat het dus ondanks de ontberingen heerlijk was.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in buiten, genieten, leukedingendoen, positiviteit. Bookmark de permalink .

4 reacties op Uitwaaien op 2e kerstdag

  1. Michel zegt:

    Een behoorlijke wind vandaag, maar toch wel lekker weer. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    Like

  2. Lot zegt:

    Maar het was heerlijk zonnig. Ik ging stuk fietsen op mijn driewieler (kan een normale niet meer in balans houden met artrose handjes) en met het electriek en een extra motor in de vorm van sleurende hond ging het grootste deel prima. Alleen laatste dijkje was stevig aantrappen en hondje was al beetje moe na 12 kilometer.

    Liked by 1 persoon

  3. LOL! Klinkt als een echte winterwandeling in de natuur 😉

    Ook wij gingen wandelen, alleen dan in de duinen vanwege de wind.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij daarvan?

