Niets

Er zitten best wat minder leuke kanten aan het single-zijn.

Maar…. wat dus ECHT een geweldig voordeel is…. is dat ik geen schoonfamilie heb.

Ze zijn er vast wel, hoor, leuke schoonfamilies. Misschien had ik er zelf wel eentje, ooit. Maar ik vind het dus al best ingewikkeld om het leuk te hebben met mijn eigen familie, zeker tijdens – ik noem maar een klein voorbeeld – kerst. Ik zit er dus zéker niet op te wachten om de familiekerstdagfeestdagenuitdaging nog verder te vergroten

Dus. Kijk ik met een glimlach terug op de dag van gisteren, die best wel oké was. En geniet ik vandaag dubbel van het niks hoeven alles mogen. Lekker naar buiten. De was opruimen. Dat soort dingen.

En de restjes opeten, nog een kilo of twee te gaan. Het is goed houdbare salade, dat scheelt.
En we hebben er sinds gisteren ook weer zeven seconden daglicht bij. Wat wil je nog meer?!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen. Bookmark de permalink .

7 reacties op Niets

  1. Lis zegt:

    *jaloers* 😉
    ik heb ze dus, die schoonfamilie from hell… ik snap nog steeds niet hoe mijn man zo leuk geworden is, haha
    Maar dit jaar is iedereen blij (zij zien mij namelijk ook als die schoondochter uit rampverhalen), we zagen elkaar het weekend voor sinterklaas al (want cadeaus voor kleinkinderen MOET), en nu zijn die favoriete zoon en schoondochter op vakantie, dus hoeft de rest ook niet te komen voor de kerst. Oké prima geen probleem! *happydance*

    Liked by 1 persoon

  2. Mom4life zegt:

    Mijn schoonfamilie is gelukkig leuk! We zijn niet heel hecht en dat vind ik wel jammer, want bij elkaar zouden we een leuke vriendengroep zijn denk ik. Maar dat is oké voor nu. Toch druk met kids enzo. Gelukkig dus wel altijd gezellig!

    Liked by 1 persoon

  3. Miranda zegt:

    Idd wees blij, die kerstdagen ook niets voor mij en helemaal met schoonfamilie…. 😦

    Like

  4. Oh niks hoeven, alles mogen… Dat wil ik ook!!!!!

    Liked by 1 persoon

  5. Anoniem zegt:

    Kerst gevierd met lieve schoonmoeder, die gelukkig nog bij ons is!

    Like

  6. Ilse zegt:

    Zowel mijn familie als die van man laten elkaar gewoon vrij. Willen we afspreken dan is het goed, willen we niet ook goed. Dit jaar gingen we naar de Japanner op kerstavond met ouders en broer en gezin. Erg gezellig en lekker. Eerste kerstdag lekker thuis met het gezin. Dochter ging nog een uurtje spelen bij een vriendinnetje. Samen eten en in de avond Zootropolis gekeken. Chippie nootje op tafel, meer hoeft niet.
    Met de schoons hebben we vandaag afgesproken maar ook hier geen moeten. Zijn bijzonder lieve mensen. We gaan vandaag maar waarschijnlijk niet zo lang. Dochter is ziekjes.

    Like

  7. Gerlinde zegt:

    Wie het kleine niet eert…. 😉
    Behalve mijn schoonvader zien we ook niemand van die kant en ik kan niet zeggen dat ik er erg wakker van lig. Grappig, vijf minuten geleden heb ik het er met vriendinnen over dat het zo bizar is dat leuke mannen van die drakerige familie kunnen hebben 😀

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij daarvan?

