De verjaardag van een vriendin vieren

Zij viert het eigenlijk nooit. Dus deed ik het. Ik maakte een evenement aan via FB  (FB suggereert dat inmiddels zelf, blijkbaar…) en nodigde mensen uit waarvan ik wist dat zij haar ook kennen. We trainen weleens samen, immers.

Helaas zegden veel mensen af, maar een paar kwamen wél. En – het mooiste – zij was zelf aangenaam verrast door mijn initiatief.

Zonne maakte een tekening en ik pakte een kadootje in. En zo gingen we. Naar een klimhal waar we dus vaak samen trainen, om het nuttige plus aangename met alleen het aangename te combineren.

Ze viert het inderdaad nooit, liet ze weten, maar zoals het nu ging vond ze het wel leuk.

Missie geslaagd!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in leukedingendoen, Samen-doen. Bookmark de permalink .

4 reacties op De verjaardag van een vriendin vieren

  1. Mammalien zegt:

    Leuk! Eigenlijk veel leuker, dan al dat vooraf geplan en gesjouw met boodschappen en gedoe. (Wil je ook een verrassingsbruiloft voor ons organiseren?)

    Liked by 1 persoon

  2. Lis zegt:

    wat lief!

    Like

  3. Wat een lieve verrassing 🙂
    Mooi kado zo’n feestje

    Liked by 1 persoon

  4. Leuke verrassing voor je vriendin! Handig dat je dit kunt organiseren met Facebook.

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.