Een heerlijk woensdagje

Zonne is eens per twee weken vrij op woensdag.
Vandaag maakten we daar een heerlijk dagje van.
Nadat we in de ochtend gingen trainen (ik trainde, Zonne maakte puzzels en “gymnastiekte” met een paar dames die ze daar vaker tegenkomt….) bakten we….

image

Havermoutpannenkoeken met amandelmeel, banaan en kaneel….

image

Zonne gaf de voorkeur aan appelstroop. Zelf smeren. Wàt een zelfstandig kind….

En toen….?

image

image image image

Hatertse Vennen.
Wat was het zacht weer! En wat een prachtige lucht…!

We deden ook nog een draadjes speurtocht…

En toen….?

Samen kleuren.

image

Ik haakte af omdat de puntenslijper kwijt is en de potloden….

image

Zonne had wat meer doorzettingsvermogen….

En na de soep die ik eergisteren maakte….

image

Kijkt zij Kindertijd en brei ik een vestje.

Ja. Heerlijk dagje.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, breien, dagelijksedingen, genieten, klimmen, leukedingendoen, Zonnekind. Bookmark de permalink .

4 reacties op Een heerlijk woensdagje

  1. Echt genieten van zo’n dagje waarop je niet op tijd naar school hoeft. Maar het zal ook wel eens helemaal niet uitkomen wanneer Zonne niet naar school gaat.
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog deze week.

    Liked by 1 persoon

  2. Altijd fijn zulke dagen, geniet er maar van 🙂

    Like

  3. dev zegt:

    i think it was such amazing day … pancakes 😀 😀 anything left. i am glad to see you guys enjoying just came to say hi

    Liked by 1 persoon

  4. Heerlijk, zo’n huiselijk gewoon dagje! Ik houd daar van.

    Like

Reacties zijn gesloten.