Wat nou gelukkig?!

Gelukkig hoeft het rapport niet al volgende week af te zijn.

Gelukkig heb ik die uitzendkracht niet vast in dienst.

Gelukkig kan ik vanavond gewoon werken.

Gelukkig regent het niet.

Gelukkig is het die ene opdracht van die ene coulante klant.

Gelukkig heb ik hem ook al een paar keer gematst.

Gelukkig heb ik vandaag geen externe afspraken.

Adem in adem uit.

Gelukkig heb ik de wegenwacht niet opgezegd.

Gelukkig heb ik mijn telefoon bij me die ook nog eens opgeladen is zodat ik kan bellen.

Gelukkig overkomt me dit binnen loopafstand van Zonnes school.

De tijd die ik moet wachten hier kan ik ook zien als een kadootje; even lekker een uurtje in de zon zitten.

Of iets langer dan een uurtje.

Gelukkig heb ik een kind dat nooit jengelt.

Gelukkig regent het niet. Of had ik dat al gezegd? 

Gelukkig zei ik “nee” tegen dat speelafspraakje.

Wachten is helemaal niet erg. Ik ga gewoon genieten van dit prachtige weer.

Maar eigenlijk loop ik gewoon al de hele dag te balen………….

Zal je zien dat die auto niet te repareren is.

Zal je zien dat het sowieso veelsteveel geld gaat kosten.

Zal je zien dat het nog keilang duurt voordat de wegenwacht komg.

Zal je zien dat ik dat project ook woensdag niet geregeld krijg.

Zal je zien dat ze moet poepen en ik geen papier bij me heb.

Zal je zien dat ik dacht dat ik wel nog even snel een boterhammetje kon smeren nádat ik haar van school had gehaald. zodat ik nu met een rammelende maag rondloop.

Zal je zien dat ze tijdens het verstoppertje spelen in haar eigen poep gaat staan.

Zal je zien dat we naar huis moeten lopen.

Gelukkig kwam de wegenwacht toch al binnen een uur en niet de twee uur die de telefoonmevrouw beloofde.

Gelukkig is die accu helemaal niet zo slecht.

Gelukkig heeft het uitzendbureau die jongen wèl te pakken gekregen.

Gelukkig zijn we thuis.
En? Hoe was uw dag?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Wat nou gelukkig?!

  1. Ha, jij ook al autopech? Wij ook. Is intussen ook alweer hersteld. Sterkte er verder mee!

    Liked by 1 persoon

  2. Amandjuh88 zegt:

    Vandaag zat de manlief met de auto bij de garage, is inmiddels gerepareerd, kwam ik op zolder die lag vol scherven, er was een raam gesprongen…. o vandaar die kou! En toen belde ook de schoolnog dat zoontje was gevallen of ik hem met spoed wilde ophalen en langs de dokter wilde gaan, meneer bleek een gapend gat in zijn hoofd te hebben, maar gelukkig is het nu avond en zit ik op de bank met een kop thee en lees ik dat jou dag net zo ‘gezellig’ was. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen.

    Like

Reacties zijn gesloten.