Kletsende ganzen

…. want we gingen toch maar niet naar die binnenspeeltuin. We gingen naar de Ooij. Het was een te mooie dag voor binnengedoe.

Zet je geluid even aan, oké?

Want dan heb ik een kadootje voor je. 

Komt ‘ie……

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, leukedingendoen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Kletsende ganzen

  1. eva zegt:

    wauw … prachtig … genieten!

    Liked by 1 persoon

  2. Gerlinde zegt:

    Oh kippenvel, wat prachtig ❤ Als kind kon ik al buiten staan en genieten van het geluid en gezicht van overvliegende ganzen. Het raakt iets heel diep binnenin. Mooi filmpje, bedankt hoor!

    Liked by 1 persoon

  3. Geweldig, en sommige woorden lijken bijna te verstaan.

    Liked by 1 persoon

    • mariimma zegt:

      Precies om deze snaterige gezelligheid zeg ik altijd dat ganzen mijn lievelingsdieren zijn….

      Liked by 1 persoon

      • Nou ik zit nu gezellig met poes op mijn armen te typen. Hij spint. en wil op mijn toetsenbord liggen. Liever een poes dan zo’n familie gans in huis. Overigens leeft een 15koppige familie gans met oma, tantes en ooms, neven en nichten en kleinkinderen langs de gracht voor mijn huis. Reuze gezellig, en vermakelijk als ze met zijn allen op straat staan te kijken naar e ongeduldige auto’s. Oma gans schijnt hier al 30 jaar te wonen.

        Liked by 1 persoon

      • mariimma zegt:

        Hah nee ik hoef ze niet in huis inderdaad!

        Like

Reacties zijn gesloten.