Sterren knippen

…. dat is moeilijker dan ik dacht….

Kijk maar….

image

… toch…
… als je niet te nauwkeurig kijkt….

image

…. ziet het er best aardig uit.

En deze mama kan weer een vinkje zetten….

Weer eens wat voor school doen..: ✔

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in positiviteit, vrijeschool. Bookmark de permalink .

5 reacties op Sterren knippen

  1. safealove zegt:

    Leuk resultaat! 👍

    Like

  2. Gerlinde zegt:

    Oh school. Ik wilde al beginnen over je prachtige ramen ❤ Goed bezig heur!

    Like

  3. Maar het resultaat mag er zeker zijn!

    Like

  4. Hahaha, dat vind ik ook altijd heel lastig inderdaad. ik heb ooit geleerd hoe je ze moet tekenen, maar dat is niet hetzelfde als knippen. Het resultaat mag er toch zijn, dat is dan wel weer heel leuk lijkt me.

    Like

  5. Nannie zegt:

    Kleuters geven gelukkig niet om perfectie. Het ziet er mooi uit!

    Like

Reacties zijn gesloten.