Oh ja ik had een lijst met voornemens

Kijk maar.

Ik zette nog wat dingen cursief, zojuist, want JA die regenpijp is gerepareerd en het dak ook. En JA we bakten samen een taart. JA ik behaalde al mijn financiële doelen (hoewel mijn buffer nu even tijdelijk wat lager is, maar dat ligt aan een wanbetalende opdrachtgever, hopelijk betaalt hij alsnog deze week….) (Als ik nu écht neurotisch had vastgehouden aan “wat mag en niet mag” had ik die aflossing een paar weekjes later gegaan, maar aangezien ik er niet de min voor in ga terwijl ik nu al weet dat er nog drie facturen betaald gaan worden én ik veul geld van de belastingdienst ga ontvangen, vind ik dat echt onzin…).

Toch bleven er wat voornemens open staan. En inmiddels heb ik natuurlijk een “DEADLINE” want het jaar kent nog acht weken…
Dus… hm… deze week maar ‘es een taart bakken. En die naaimasjien naar beneden halen. Of volgende week of zo…

En ook dat grote opruimplan bleef een beetje steken. In september had ik nog een paar actieve weken, maar inmiddels kwam het klad erin. Toch zou het mooi zijn als die kelder gewoon ‘es leeg kwam. Of leger, in ieder geval… Dus ook dáár ga ik mee aan de slag, de komende periode. Weer wat dingetjes weggeven. Wat op m.arktp1aats zetten. Dat soort dingen.

Wat wil jij dit jaar nog doen / bereiken?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 1011001. Bookmark de permalink .