Een feestweekend

Zonne is zondag jarig en dat vieren we!

Ik zie daar – zoals altijd – gezellig tegenop. Ik zou zo graag haar verjaardag willen vieren zónder gedoe van bezoek met wensen en alle voorbereidingen en zorgen die daarbij horen, maar gewoon genieten van het feit dat ze 5 jaar geleden geboren was.

Maar aan de andere kant wil ik haar verjaardag met zo veel mogelijk mensen vieren!

Dat het niet de eerste keer is dat ik er een beetje tegenop zie, lees je hier

In tegenstelling tot vorig jaar, ben ik niet van plan om me erdoor te laten leiden. Ik nodigde mensen uit en ik maakte lijstjes. Ik bestelde kadootjes (want druk met werk dus geen tijd om te shoppen) en zocht even op waar de slingers ookalweer liggen. En ik ben vastbesloten er deze keer een topdag van te maken. Met één gekochte en één zelfgebakken taart. Met vlaggen en slingers en ballonnen. Met feestmutsen.

En op maandag een geweldig kinderfeestje.

Ja.

Nog twee nachtjes slapen en dan ben je jarig meisje, dan word je vijf!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, Zonnekind. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een feestweekend

  1. San zegt:

    Ik wens jullie een fijne dag toe!

    Like

  2. Janny zegt:

    Van harte gefeliciteerd met de vijfde verjaardag van je kostbare, zonnige dochter. Ik wens jullie een fijn, gezellig en vrolijk feestweekend toe!

    Like

  3. Mama Yvonne zegt:

    gefeliciteerd met je meisje! maak er een fijn feestje van samen 🙂
    (en sterkte! ik deel je gebrek aan enthousiasme voor verjaardagsbezoek)

    Like

Wat vind jij daarvan?

