Ja herfst is tof

De maanden september, waarin ik hoogzwanger was, en oktober, waarin ik moeder werd, blijven voor altijd speciaal voor me. Maar ook vóór die speciale gebeurtenis was ik al fan.

—> bedenk hier lyrisch gekweel over de prachtige nazomer in de afgelopen maand.

Maar dus.

Wij deden wat met herfsttafelachtige dingen, kijk maar….

image

Lavendel

image

Kastanjes, walnoten en beukennootjes

Ja. Herfst is tof.

Maar dat wakker worden in het donker is wel weer even wennen…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, genieten, wonen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ja herfst is tof

  1. Nou, inderdaad, dat was zeker even wennen weer vanmorgen. Maar ik vond de regen stiekem wel weer fijn gisteren.

    Like

Reacties zijn gesloten.