Een put volgooien

…. zo voelt het soms wel een beetje, dat aflossen….

Maar…. alle doelen voor dit jaar zijn behaald: de aanvraag voor een maximale bijstorting voor mijn hybride hypotheekdeel èn een aflossing van de aflossingsvrije, dit keer niet van BV geld maar met privégeld, zijn beide gedaan. Er wordt een gat van 11.000 in mijn buffer geslagen dus tis maar te hopen dat ik gelijk krijg met die “ach ik krijg vàst nog wel een opdracht of twee dit jaar”, anders wordt het kiele-kiele.


En zo varen we het laatste kwartaal tegemoet: met een (weer) lege spaarpot (maar wèl nog een inkomstenbuffer, ja hallow ik ben niet gek!), iets minder schuld en een aantal nog openstaande offertes. Waarvan er toch hopelijk nog zéker eentje doorgaat. Zodat ik ook in 2017 lekker kan doorgaan met de stap maar méér financiële onafhankelijkheid….!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, financieel-plan, hypotheek. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een put volgooien

  1. Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal. En die opdrachten, die komen vast wel.

    Like

  2. Dat gevoel van die bodemloze put ken ik!

    Like

  3. Mom4life zegt:

    Knap! De put lijkt eindeloos ja… Maar jij gaat hard vind ik!!

    Mom4life
    http://Www.life4mama.blogspot.nl

    Like

Reacties zijn gesloten.