In je blootje

Het is natuurlijk super ongepast om foto’s van blote kinderen op het www te gooien…. dus dat doe ik maar niet…

Maar oh wat was dat genieten: jouw beste vriendje kwam spelen en jullie spetterden achterin de tuin dat het een lieve lust was!

Dertig graden immers. En schaduw. Dus het kon: opblaasbadje, emmers, schepjes, bakjes, een waterspuit, pannen. En zand.

Plus de trampoline natuurlijk en de schommel.

In jullie blote billen.

Ik maakte wèl foto’s. Voor later, op jullie bruiloft. Waar je met nòg twee jongetjes, twee meisjes, een jonge vrouw, een jonge man èn mij gaat trouwen.

Ja. Alles kan als je een kleuter bent….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, genieten, positiviteit, tuin, Zonnekind. Bookmark de permalink .

5 reacties op In je blootje

  1. Ik liet mijn kinderen ook altijd zoveel mogelijk in hun blootje lopen als het weer het toeliet. Heerlijk!

    Like

  2. Mammalien zegt:

    Mooi is dat. Zowel het lekker buiten in de je blootje als dat trouwen. Gezellig! Ik wilde ook met mijn moeder trouwen. En later bedacht ik toch dat ik wel een man wilde, maar dan wilde ik wel naast mijn ouders blijven wonen. Hoe ik aan een man moest komen wist ik echt niet. Ik ,kende er niet zo veel 🙂

    Like

  3. Mama Yvonne zegt:

    hier spelen ze met zulk weer ook het liefst in hun blootje. Behalve als het glijbaantje in het zwembadje geplant wordt, dan zit een broekje toch wel lekkerder 🙂

    Like

  4. Zalig! Vorig jaar wou mijn zoontje ook nog met mij trouwen, maar die periode is nu jammer genoeg voorbij. Geniet ervan 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.