Digitaal opruimen

Nu ik toch eindelijk die opruimknop gevonden heb…. ging ik ook aan de slag met het opruimen van mijn digitale rommel.

De blogs die ik volg, bijvoorbeeld….

Natúúrlijk blijf ik JOU volgen. Maar niet iedereen.
Al die blogs over eten bijvoorbeeld. Of blogs die weliswaar over consuminderen gaan, maar mij niet inspireren. Als ik die niet meer lees houd ik tijd over en is de kans dus groter dat ik minder lang naar een beeldscherm staar maar in beweging blijf/kom.

Oh ja. De eerste M.arktplaatsverkoop deed ik zojuist. Zeven euro vijftig voor een autostoeltje dat ik drie jaar geleden voor precies hetzelfde bedrag kocht.
En één autostoeltje minder rommel.

Ik maakte gebruik van dat succesmomentje en zette twee nieuwe advertenties: een minikoelkastje en een fietsstoeltje. Ook ruimde ik de kast in mijn schuur uit/op en laadde ik de auto vol voor een ritje milieustraat, voor morgen.

Nog een lange weg te gaan…. maar alle beetjes helpen!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in consuminderen, dagelijksedingen, huishouden, opruimen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Digitaal opruimen

  1. Ikconsubeter zegt:

    WoW dat neem ik me ook altijd voor, digitaal opruimen. Tot nu toe altijd mislukt….

    Like

Reacties zijn gesloten.