De speeltuin

Wat is het toch héérlijk om naar de speeltuin te gaan!
Een jaarabonnement kost 15 euro nogwat, maal twee want ook ouders hebben een pasje nodig.

Maar…. het is die geringe kosten dubbel en dwars waard!
Er zijn zelfs twee zwembadjes van 40 en 50 cm diep. Groot genoeg voor veel kinderen tegelijk en Zonne kan volop oefenen met haar onderwatermissie.

image

Er is een trampoline en verder vanalles om op of in te klimmen. Schommels, wipwaps, ronddraaiduizeligdingen, the works.

Het goede nieuws is dat ik lekker op een stoeltje kan blijven zitten. Ze heeft mij niet meer nodig behalve om af en toe te proberen of er ijsjes gekocht kunnen worden.

image

Van mij mag het zonnetje nog veel blijven schijnen op al die vrije middagen!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, Zonnekind. Bookmark de permalink .

4 reacties op De speeltuin

  1. Janne1950 zegt:

    Wat ’n leuke speeltuin!

    Like

  2. Wat een toffe speeltuin!

    Like

  3. Mama Tinus zegt:

    Fijn zo’n speeltuin in de buurt! Hier in de buurt zit volgens mij iets vergelijkbaars waar ik graag nog eens wil kijken, maar denk dat mijn jongens nog iets te klein zijn om er optimaal van te genieten. Voorlopig vermaken ze zich ook nog prima in de buurtspeeltuintjes 🙂

    Like

  4. Mammalien zegt:

    Ziet er leuk uit!

    Like

Reacties zijn gesloten.