Bij de zee

Het kwam goed, tussen ons en de zee…

Eerst gingen we echter naar een poterie, waar we vanalles maakten…

image

image

image

….. en toen gingen we naar Fècamp. Waar de camping een bordje “Complet” had. Dus ik meldde me voor een reservering voor een dag later: één dagje op de camperplaats is immers geen probleem.

Maar er bleek toch een plek voor ons te zijn. En wat voor eentje…!

Ons uitzicht….:

image

En toen gingen we naar het strand. Waar jij stenen zocht….

image

… en ik van het uitzicht genoot…

image

En we gingen in het reuzenrad…

image

En ik at eindelijk mosselen. Die op waren voordat ik er een foto van nam.

Oh wat een dag… wat een dag…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in vakantie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Bij de zee

  1. Lot zegt:

    Ja dat uitzicht bovenop de kliffen herinner ik me oog goed van Normandie.

    Ik heb nog diverse stenen. een paar heb ik flink hard op graniet gegooid tot ze barsten en dan zie je hoe mooi ze soms van binnen ook zijn.

    Like

  2. Harm zegt:

    Ja, dit uitzicht op de eerste foto herinner ik me nog goed! Ook eens op deze camping gestaan.
    Wij houden van de Atlantique, geen mondain gedoe en er is nog ruimte.

    Like

  3. Heerlijk Fecamp, zijn we vorig jaar geweest. Heerlijk vis eten in de haven

    Like

Reacties zijn gesloten.