Een heerlijk vakantiedagje

Alweer zo’n heerkijk rustige ochtend. Jij tekent, ik trek mijn haakwerk uit (de vlinders zijn vlekken) en begin opnieuw.

En als de koffie en yoghurt op is gaan we via een warme bakker naar een klimgebied.
Vroeg beginnen is bijna gelukt…: we zijn er om 11 uur. Jij maakt in het klimgebied binnen 5 minuten een vriendinnetje en ik klim drie 5minnen. Daar had ook nog een 5 bij moeten zijn, maar deze mama chickent bovenin de rots. Tis een hoog blok, metertje of vier. Ik besluit de boulder een andere keer af te maken: als er iemand is met een extra crashpad zodat mijn enkels heel blijven….

Om een uur of drie gaan we via een supermarkt naar de camping. Ik ontdek – na deze camping een keer of vijf eerder bezocht te hebben – dat het gewoon wèl mogelijk is om koelelementen te laten invriezen.

Check.

De zon schijnt, we zwemmen en spelen. Ik maak een heerlijke salade en geef jou alle losse elementen – zonder balsamico en olie – zodat ook jij het eet.

We hangen en we spelen.

Een heerlijk vakantiedagje.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, klimmen, vakantie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Een heerlijk vakantiedagje

  1. ingrid (se) zegt:

    Dat klinkt overheerlijk! Geniet er van!

    Like

Reacties zijn gesloten.