Een vakantieplan

Nou lieve mensen…. we hebben een plan! Een vakantieplan, om precies te zijn. Wamt de BTW administratie en andere werkdingen zijn af.

Het gaat als volgt:

We vertrekken morgen “een keertje” als het ons uitkomt richting Luxemburg om aldaar twee dagen te klimmen.
Afgesproken met een aantal vrienden en vage kennissen waaronder die éne “best leuke” single klim-man.

En dan gaan we “een keertje” als het ons uitkomt in het weekend weer naar huis. Binnendoor want zwarte zaterdag.

Maandag moet ik nog effe een dagje werken namelijk. Of een uurtje. Overdracht van een opdracht die tijdens mijn vakantie doorloopt.

En dan gaan we dinsdags voor de echt. Naar mijn vaste klimbestemming. Denk ik. Om daar een tijdje te blijven. Misschien. Tot het niet meer leuk is. En dan gaan we ergens anders naartoe. Naar een camping met een speeltuin en Nederlandse kinderen. Waar plek is. En misschien vervolgens gewoon weer een paar daagjes terug of zo.

De hangmat, klimspullen, bikini en haak- en breiwolletjes gaan in grote getalen mee. En e-reader met veelveel boeken. En – of course – mijn laptop want er moet ook gewerkt worden. Een beetje dan…
We gaan vooral niet te veel op ontdekkingstocht en nogmeermeermeer bekijken. Behalve dan wanneer het allemaal wel erg saai wordt.

En dan gaan we als het genoeg geweest is ” een keertje” weer naar huis. Ergens tussen 1 en 17 augustus.

Strak plan. Toch?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in vakantie. Bookmark de permalink .

6 reacties op Een vakantieplan

  1. marjolein zegt:

    Heerlijk, geniet er vooral lekker van !!

    Like

  2. Christina zegt:

    Klinkt als een heerlijk plan. Veel plezier!

    Like

  3. greet zegt:

    Haha, klinkt een beetje zoals ik mijn vakantie met “een goede kennis” plan. Ik heb alles “zo’n beetje klaarstaan”, zodat “als we echt gaan” er zo ingeladen is…en we alleen nog even kaas, drop en andere Hollandse lekkernijen voor de gastvrouw moeten inslaan bij een winkel.
    We rijden er twee dagen over, lekker relaxed, tussendoor nachtje kamperen en ergens in mooi natuurgebied de benen strekken met flinke wandeling en als het mooi weer is een duik in watertje aldaar. Wanneer we terug zijn, als ze ons daar zat zijn, als wij het zat zijn, als er niks meer te doen is, we ons vervelen, of als we terug moeten.

    Liked by 1 persoon

  4. Polly zegt:

    Veel plezier!

    Liked by 1 persoon

  5. Klinkt goed! Fijne vakantie alvast!

    Like

  6. Marije zegt:

    Veel plezier! Ik zal op elke camping rondkijken of ik Sunny zie!

    Like

Reacties zijn gesloten.