Nooit meer!

image

Dit was mijn kantoor.

Groot he? Tien bij tien zo ongeveer. En dan zat er nòg een flinke kamer bij.

Met een opgelucht gevoel sluit ik het af vandaag.
Nooit mee die vaste lasten als molensteen aan mijn nek.

Nooit meer!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in werk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Nooit meer!

  1. VeggieMo zegt:

    Wat fijn dat je daar nu vanaf bent!

    Like

  2. Thea zegt:

    Wat fijn voor je. Dat scheelt een hoop geld en als je het toch niet meer nodig hebt ….
    Fijne dag, groetjes, Thea

    Like

  3. Dolf zegt:

    Nou moet je je “Delen: vraag en aanbod” nog wijzigen 🙂

    Like

  4. Sas zegt:

    Wat fijn dat je nadat je dit besluit hebt genomen je er zo goed onder voelt. Ik denk overigens dat het echt een verstandig besluit is geweest.

    Groetjes Sas

    Like

  5. Michel zegt:

    Een nieuwe start!

    Like

  6. Hè wat een opluchting.
    Ik zou zeggen: trek een flesje wijn open om het te vieren!

    Like

  7. Oh fijn voor je zeg. Was wel een lekkere lichte ruimte.

    Like

  8. LIly zegt:

    Als je nog eens een vergaderruimte zoekt buitenshuis en met privacy, denk dan eens aan de vergaderruimte van het Ronald mcDonaldhuis in ‘onze’ stad. Op internet (of beter nog, bij het huis zelf) is daar meer informatie over te krijgen. De inkomsten van de verhuur komen ten goede aan het huis.

    Liked by 1 persoon

  9. Heerlijk! Wat zal dat een rust geven.

    Liked by 1 persoon

  10. Pingback: Een kantoor aan huis | Mariimma

Reacties zijn gesloten.