Losse eindjes wegwerken

Het is eigenlijk te onbenullig om er een woord vuil aan te maken. Maar toch deed ik dat al een paar keer.

Het viel me namelijk niet mee om de overstap van ABNAMRO naar Triodos definitief te maken, dus… ook álle bankrekeningen op te zeggen die ik nog had bij ABNAMRO.

Onlangs deed ik een laatste poging via internet en de telefoon, wederom niet succesvol. Dus maakte ik een afspraak voor op het kantoor en die afspraak was vandaag.

Terwijl de meneer druk aan het klikken was, vertelde hij me dat hij dezelfde ervaringen had met de telefonische klantenservice als ik. En dan hebben medewerkers nog wel een ander telefoonnummer…

Ik vond daar wat van.

Maar hee, ik zeurde niet. Ik dronk op mijn eigen (bank-)kosten mijn laatste lekkere cappucino die de gastvrouw voor me maakte. En ik maakte dat ik weg kwam.

 

Nu nog “even” de hypotheekschulden aflossen…!

 

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Losse eindjes wegwerken

  1. Lis zegt:

    champagne ipv wodka dan maar? 🙂
    gefeliciteerd!

    Liked by 1 persoon

  2. Nannie zegt:

    Medewerkers weten vaak prima waar het spaak loopt, alleen wordt er niet altijd wat meegedaan.

    En praat me niet van ‘de klantenservice’. Er zijn bedrijven die dit op orde hebben, maar ook, waarbij je van ‘service’ gewoon niet meer kunt spreken. Bij het laatste geval stap ik zo mogelijk over.

    Veel service gewenst bij je nieuwe bank!

    Liked by 1 persoon

  3. Dat soort telefoontjes vind ik altijd verschrikkelijk. Want je wordt dan zo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand neemt verantwoordelijkheid.

    Like

Wat vind jij daarvan?

