Engeland…

Kleine beertje Pippeloentje

Geeft zijn mama beer een zoentje

Geeft zijn papa beer een hand

Want hij gaat naar…..

 

Misschien gaan we deze zomer wel naar Engeland… Misschien…

 

 

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

5 reacties op Engeland…

  1. Ronja zegt:

    Doen! Engeland is leuk. Ik ben al op vele plekken geweest en inmiddels is mijn 10 jarige ook helemaal om. We gaan elk jaar wel een keertje. Of naar Londen of ergens anders. Kamperen of een hotelletje.

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk gedichtje.

    Like

  3. Janny zegt:

    Lijkt me zeker leuk om te doen. Ik ben een paar keer in Engeland geweest, zowel zakelijk als voor vakantie. Ik heb genoten van zowel de grote stad (Londen) als kleine dorpen in Somerset en Kent. Ik weet niks van klimsport, maar ik denk dat jullie er vast en zeker ook mooie plekken voor kunnen vinden.

    Liked by 1 persoon

  4. Grace zegt:

    Doen!!!! We love England! Super met kids, altijd wel een mooie speeltuin oid in de buurt. Mensen zijn super met kids daar. Wij gaan dit jaar na Wales, na twee prachtige zomervakanties in Kent en Sussex.

    Liked by 1 persoon

  5. Thea Prinsen zegt:

    Geweldig, ik hou van Engeland! De Cotswolds en Cornwall zijn de streken waar ik het liefst naar toe ga!

    Like

Reacties zijn gesloten.