De tuin

…als je niet al te goed kijkt…

image

…. of selectief fotografeert….

image

…. en het onkruid even negeert….

image

…. maar aandacht schenkt aan de mooie bloemen….

image

… en de lekkere geuren…

image

…. dan….

image

…. hebben wij de mooiste…

image

… tuin van Nederland…..

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiƫle vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, genieten, positiviteit, tuin. Bookmark de permalink .

8 reacties op De tuin

  1. Sas zegt:

    Ik vind je tuin mooi, lekker groen, en onkruid is geen onkruid maar gewoon niet zelf uitgekozen planten in je tuin. Ik heb ook niet zelf uitgekozen planten in mijn tuin, mijn tuin is ook zo lekker groen en daar hou ik van

    Groetjes Sas

    Like

  2. Lis zegt:

    Bij ons heet dat groen allemaal planten šŸ˜Š
    Prachtige tuin heb je!

    Like

  3. Mammalien zegt:

    Mooi! Hoeft niet perfect te zijn toch? Fijne tuin.

    Like

  4. Katrien zegt:

    Ik vind dat het er weelderig uitziet!
    Van mijn tuin vind ik dat ook, maar de buren vinden het een hoop onkruid. Zelfs plantjes die ik kocht vinden ze onkruid, dus ze kennen duidelijk niets van planten of tuinen. Zelf hebben ze een platgespoten gazon, met enkel gemillimeterd gras. Geen wonder dat de vogels het bij mij aangenamer vinden…

    Liked by 1 persoon

  5. Marle zegt:

    Heerlijke tuin geniet er van. PS: 7-blad kun je gewoon eten šŸ™‚ Marle

    Like

  6. Haha. Bloeit bij jou al de vlierbloesem ? Hier in de regio zijn ze nog niet zo ver.

    Like

  7. Marjorie zegt:

    Mooi hoor, ik houd wel van een niet al te gestofzuigde tuin. Een beetje rommelig is ook veel beter voor de beestjes. Wel even een opmerkingen, maar waarschijnlijk weet je dat wel,: vingerhoedskruid is uitermate giftig dus kijk uit met die kleine meid van je !!! Geen idee of het een kind is dat van alles wil uitproberen maar wel goed om te weten.

    Like

Reacties zijn gesloten.