Cello

image

Kijk nou naar jouw glinsterende oogjes.
Vol concentratie luister je naar jouw eigen klanken.

Kijk mama.
Ik speel cello.

Mijn hart barst uit mijn lijf.
En met een dikke keel zeg ik:
Ja ik hoor je mijn meisje, ik hoor je muziek.

Het is prachtig.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Zonnekind. Bookmark de permalink .

6 reacties op Cello

  1. Janny zegt:

    Een gouden moment. Inderdaad prachtig.

    Like

  2. Wat ontroerend!

    Like

  3. Lis zegt:

    wauw! wat mooi 🙂

    Like

  4. Annelies zegt:

    Mooi zeg! Speelde je zelf ooit cello? Of vond zonne dit gewoon een mooi instrument?

    Goed dat je muziek meeneemt in de opvoeding. Wordt nog wel eens overgeslagen merk ik in mijn omgeving!

    Like

    • mariimma zegt:

      Ik speel zelf klarinet en sax. Zonne vindt contrabas het leukste nu, maar die hebben ze niet voor kleine meisjes van 4… 🙂

      Like

  5. Pingback: Mooie herinneringen | Mariimma

Reacties zijn gesloten.