Elkaar helpen

Ik heb werk te geef. Regelmatig. En ook voor de komende twee weken, in de buurt van Leiden.

Dan zou je zeggen dat baantjes in de huidige tijd alleen maar heel goed ontvangen worden en zo ingevuld zijn, maar ik heb in de 13 jaar dat ik zo af en toe mensen zoek, ontdekt dat dat tegenvalt.

Mond tot mond reclame werkt vaak het beste.

Dus… ik plaatste een oproepje op FB en ik benaderde een aantal mensen die ik daar ken. Eén daarvan is de eigenaar van een klimhal. Enthousiast sporten en vrijwilligen levert me immers naast veel energie, zelfvertrouwen en veel leuke ervaringen – én een redelijk fit lijf – ook een heel leuk sociaal netwerk op.

Wat een leuke reactie kreeg ik!

“Maak maar even een flyertje dan print ik ze uit en leg ze bij de kassa!”

Nou, die flyer ligt er inmiddels. Maar… mocht jij nu toevallig ook in regio Leiden wonen en zin hebben om me te helpen om volgende week of de week erna een paar middagen / avonden een bewonersonderzoek uit te voeren (of ken je zo iemand), dan hoor ik dat graag van je! Stuur me een mailtje en ik vertel je de ins en outs van het onderzoek en de verdiensten.

mariimma1@gmail.com

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Samen-doen, werk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Elkaar helpen

  1. Lot zegt:

    Marriimma fijn dat je via Martine reageerde. Kijken of het nu wel lukt.

    Werk zoek ik niet meer, ben gelukkig al gepensioeneerd na 45 jaar werken.

    Like

  2. Lot zegt:

    Ja nu lukt het wel. Ik had een vrij lange reactie getyped misschien lag het daar aan. Relevant is het ook niet meer na je blog van de dag erna wat je precies met trainen bedoelt Bewegen om soepel te blijven is al topsport genoeg voor mij, grenzen verleggen zit er niet meer in door gewrichtsproblemen.

    Like

Wat vind jij daarvan?

