Roadtrip met hotelovernachtingen

Sinds vorige week donderdag zijn alle spoedjes voor het werk afgerond en ook in huize Mariimma de meivakantie aangebroken.

Zoals altijd doen we een roadtrip met de Sunnybus, maar dan wél met hotelovernachtingen in hotel Mariimma. Ofwel: we gaan gewoon weer naar huis, ’s avonds.

Dat bevalt eigenlijk best heel goed.

De afgelopen dagen bezochten we Enschede, Amsterdam en Eindhoven. Zoals ik in Frankrijk ook zou doen, namen we de binnendoor-weg en we bezochten onderweg een dorpje. In de bezochte steden zelf zagen we niet veel meer dan de klimhal. Ook dat is voor ons bekend, alleen normaliter zijn het rotsen…

Ook de terugweg weer binnendoor, nog ergens een pannenkoek gegeten en ’s avonds heerlijk slapen in ons eigen bedje. Prima. Geen gedoe met slechte wifi. En gewoon op je blote voeten naar de eigen WC, zonder rol onder de arm. En dat de WC niet altijd even brandschoon is, daar had ik alle begrip voor. De kleuter is nog niet altijd even handig dus ik weet waar het vandaan komt. En de schoonmaakster heeft immers vakantie (dat ben ik zelf!).

De ochtenden in de Sunnybus zijn altijd het pittigste, in het voor- en najaar. ’s Nachts kan het nog best koud zijn, immers. En het duurt ook nog best lang voordat het gras weer droog is.

Ook daarvan hebben we tot nog toe geen last gehad. We werden behaaglijk wakker in een heerlijk bedje dat ook niet hoeft opgevouwen te worden voordat we kunnen ontbijten. En.. een heerlijk warme douche, zo vaak we maar willen.

Wát een luxe!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, leukedingendoen, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Roadtrip met hotelovernachtingen

1. Lis zegt:

klinkt als een aanrader, dat hotelletje van je 🙂
    fijne vakantie samen!

Liked by 2 people

2. Wat een leuk idee eigenlijk zo’n road trip in eigen land!