Meivakantie in Nederland

image

Ik denk dat het misschien wel vijftien jaar geleden was. Of twintig. Maar dit jaar blijven we dus in Nederland in de meivakantie.
We gaan wel leuke dingen doen: ik denk aan een toertje Nederland. Groningen bewaar ik nog eventjes, deze weken staan in dienst van het klimmen.

De boulderhallen schieten als paddenstoelen uit de grond in Nederland en een paar heb ik er nog niet bezocht. Voordat die nieuwe (op dit moment worden er maarliefst ZES bij gebouwd, bijna een verdubbeling sinds vorig jaar) open gaan ga ik dus nog een keertje naar Enschede, Leiden en Delft. En Keulen dus toch nog wat buitenland….
Het liefst combineer ik de bezoekjes met wat toeristische dingen dus mocht je nog tips hebben, dan houd ik me aanbevolen en misschien lees je dan binnenkort of ik net zo enthousiast ben!

Ik heb zelfs een schema met krachtoefeningen en al. Natuurlijk weer veels te ambitieus want – ahem – ik ken immers alleen een aan- en uit-knop.

Die 7a die gaat er komen. Echt.

(De sticker kreeg ik van Zonne omdat ik zo goed had “ge-elastiekt”)…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, roadtrip. Bookmark de permalink .

8 reacties op Meivakantie in Nederland

  1. Geniet van de vakantie en zet m op met je klimschema!
    Wij gaan eind deze week Zweden ontdekken, we zijn ontzettend toe aan vakantie.
    Als je een volgende vakantie of weekend op ons erf komt camperen, vanaf mei is hier vlakbij een outdoor klimmuur.

    Like

  2. Lot zegt:

    Delft is natuurlijk altijd leuk langs de grachten te lopen. Op de Beestenmarkt zit een kringloopwinkel met mooie kleding voor redelijke prijzen. Prinsenhof is met dochter ook leuk om te zien.

    Liked by 1 persoon

  3. Kreupelgeld zegt:

    Delft Tip: kamperen bij de Delflandhoeve, kun je fietsend langs de Schie naar de klimhal. Kijk ook even rond in het gebouw van de klimhal zelf, daar gebeurt altijd van alles. Delftse Hout, recreatiegebied en Klauterwoud in de Broekpolder in Vlaardingen (leuk als het mooi weer is). Daar kun je ook struinen en zoeken naar de Schotse Hooglanders. Strand is ook dichtbij, Oostvoorne of Rockanje is dan wel erg mooi! Neem ook even een kijkje in het nieuwe treinstation van Delft!

    Liked by 1 persoon

  4. Marije zegt:

    Mijn tips bevinden zich vooral in provincie Groningen, houden we die nog even onder de pet. Veel plezier!

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.