22 maart

Oh ja… over de bundel geschoten… te veel foto’s online gezet…

 

Maar goed. 22 maart dus. Na wederom een relaxte ochtend waarin we tekenen en breien en kletselen, gaan we weer het bos in om te klimmen.

Nadat ik afgelopen zondag aansloot bij een groepje Zeer Goede Klimmers, wat we gezellig maar niet helemaal een match was, ga ik wederom alleen op zoek naar mooie boulders. Ik merk dat ik het moeilijk vind om gemotiveerd te blijven. Het lijkt wel alsof ik mijn “ei niet kwijt kan” op de rots, alsof ik mezelf niet helemaal kan “aanzetten”. En geloof me, dat is nodig in Bleau. Ik kreeg ook een berichtje, gisteren, dat de Nijmeegse vrienden met wie ik afsprak, niet meer komen: vanwege de aanslagen in Brussel ligt het treinverkeer stil. De twee anderen haken af vanwege slechte weersvoorspellingen.

2016-03-21 12.59.11.jpg

Ik heb er een beetje de pee in. Het is moeilijk om positief en gemotiveerd te blijven en te accepteren dat het eigenlijk gewoon helemaal niet zo lekker gaat, met dat klimmen. Dus na een paar uur met mijn ziel onder mijn arm in het bos rondgelopen te hebben, gaat het roer om. Er is nog meer in het leven dan klimmen.

We gaan ervandoor, morgen!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, vakantie. Bookmark de permalink .