Op naar…

 

2015-05-15 12.39.52

Deze foto is van vorig jaar mei…

 

 

Wij gaan naar Bleau, we vertrekken lekker vandaag! Als het weer het toelaat kunnen we tot en met Pasen blijven en we gaan héérlijk de tijd nemen om van het vroege lenteweer en elkaar te genieten. En natuurlijk gaan we ook klimmen. En mensen terugzien die we niet meer zo vaak zien en die er ook zullen zijn. En misschien wel een dagje naar Parijs, gewoon omdat het kan. Om te vieren dat Zonne nu weliswaar naar school gaat maar nog niet leerplichtig is.

Vorige week legde ik vloerbedekking in de Sunnybus en ook sopten we samen de binnenkant af (…totdat Zonne – OEPS – per ongeluk in het emmertje sop stapte was ik nog niet op het idee gekomen dat die volgorde eigenlijk niet zo handig was…). En afgelopen weekend was mijn favoriete klusje aller tijden aan de beurt: het wassen van de buitenkant. Sunny past immers niet in zo’n handige wasstraat, dus moeten we met een trapje en emmertjes sop – en de tuinslang van de buren – vóór ons huis zelf aan de slag.

En omdat Sunny vorige maand ook een Grote Beurt en onder andere een nieuwe uitlaat plús huishoudaccu kreeg, ga ik er vanuit dat ze ons ook dit jaar zonder problemen gaat begeleiden in al onze avonturen.

Dus… nadat we eerst met school nog een PalmPasen-rondje lopen vanmorgen en vervolgens de standaard voorraad aanvullen met wat fris gewassen kleren en de inhoud van de koelkast gaan wij ervandoor!

Ik heb nog steeds mijn trainingsschema, ook met allerlei klimtechnieken die ik daar te plekke wil oefenen. Dus dat gaat helemaal goed komen, die 7a, eind dit jaar. Of volgend jaar. Of zo… Misschien kan ik zelfs al wat projecten uitzoeken…!

En wie weet vind ik de tijd en de internetaansluiting om jullie met ons mee te laten genieten op onze avonturen…. in het andere geval doen jullie het gewoon lekker met wat vooruit geplande dingetjes…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, genieten, klimmen, leukedingendoen, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Op naar…

  1. Je gaat dus best lang weg! Fijne week gewenst alvast.

    Liked by 1 persoon

  2. Heel veel plezier samen , een goed idee om er lekker vroeg op uit te trekken !

    Liked by 1 persoon

  3. Nannie zegt:

    Veel plezier! Hopelijk ook met mooi weer erbij (da’s altijd gezelliger).
    En als er geen internet is, dan horen we het wel achteraf 😉

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.