Werken kost tijd

Soms kost werken veel tijd. Vandaag bijvoorbeeld: ik startte om 9 uur en drie minuten geleden waren mijn taken voor vandaag af. Ik haalde Zonne pas om 6 uur op en om half 8 lag ze in bed. Dus ja. Dat was best een lange dag vandaag. Het was leuk, afwisselend en ik kreeg er energie van. Behalve dan één stom telefoontje.

Maar… alle taken af. En morgen weer een dag.

 

Daag!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, werk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Werken kost tijd

  1. Werken kost inderdaad tijd. Ik merk dat vooral als ik steeds iets voor de kinderen moet regelen en dus niet kan werken….

    Liked by 1 persoon

  2. Mammalien zegt:

    Dat is het nadeel van werken ja, haha. Maar toch lekker dat je een goede drukke dag hebt gehad. (En dan binnenkort weer een dagje niet werken, fijn met je liefje samen. Alles met mate.. 🙂 )

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.