Het vraag en aanbod lijstje

Wat een leuke reacties kreeg ik tot nu toe, op mijn vraag- en aanbod lijstjes! Tot nu toe is er nog niemand geweest die op mijn aanbod-lijstje in durfde te gaan. Wat een bescheidenheid… 🙂

Leuk: op de linkjes die ik toevoegde naar erisgenoeg en durftevragen werden meer dan 100 maal geklikt. Er is veel belangstelling om te delen, is mijn enthousiaste positieve conclusie… 🙂

Maar… wel kreeg ik al vijf emails van mensen die me iets aanboden. Een zakelijke samenwerking, bollen katoen, tweedehands kleding, een rand voor de trampoline (die overigens 2.50 meter doorsnede is), een oppas en een oprit-camper adresje.

Ook lieten een aantal lezers en lezeressen weten dat zij misschien zelf ook wel zo’n lijstje wilden gaan maken. Ik ben dan ook heel benieuwd wie dat gaat aandurven en of ik ook op een vraag in kan gaan…!

Vooralsnog wacht ik maar even af of iemand nog geïnteresseerd is in mijn hulp….!

 

 

 

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in delen, goededoelen, Samen-doen. Bookmark de permalink .

12 reacties op Het vraag en aanbod lijstje

  1. Het oprit camper adresje had ik even gemist! Maar je bent wat mij betreft van harte welkom hier op de boerderij in het Noorden!

    Like

  2. Adriana zegt:

    Als je in de buurt bent mag je zo op mijn erf staan, met je campertje, ik woon in een gehucht in de Haute Marne, Frankrijk.

    Like

  3. Gerlinde zegt:

    Ik vind ervan dat je als je hier in de buurt bent van harte welkom bent met je sunnybusje en je zonnekindje, ergens op het grasveldje of in de tipi en dat jouw dochter gezellig met onze kindjes kan spelen. (25 oost van Kristiansand)

    Liked by 1 persoon

  4. Nannie zegt:

    LOL volgens mij moet je je vakantiedagen maar in gaan plannen 🙂
    Hier in Zeeland is ook nog een mooie oprit, met uitzicht op de speeltuin en lekkere koffie uit de volautomatische expressomachine 😉

    En geen moeite met hulp vragen (hoewel…?), maar niet helemaal zeker of het passend is en de eigen vraag ook eigenlijk nog niet helemaal helder.

    Dat soort dingen moeten bij veel mensen denk ik ook even borrelen.

    Liked by 1 persoon

  5. firmafluitekruid zegt:

    Wat een gaaf idee, zo’n vraag- en aanbodlijstje… Er ontstaat meteen zo’n goeie vibe. Als ik in Nijmegen zou wonen, zou ik wel willen oppassen, maar dat is helaas een beetje te ver…

    Like

  6. Ja, ik had wel gereageerd ook op jouw aanbod gedeelte hoor :)) Kijk maar in de mail, staat wellicht wat tussen de regels door. Adres voor het pakketje ligt klaar, nu nog een leuke inhoud. Komt later deze week.

    Like

  7. Rowan zegt:

    Ook in België een oprit waar je wel mag staan. Randgemeente van Diest.

    Groetjes Rowan

    Like

Wat vind jij daarvan?

