Vraag en aanbod

give-1172075-640x960

Geïnspireerd door onder andere erisgenoeg en durftevragen (beide gratis te downloaden, verspreiden mag!) publiceer ik mijn vraag- en aanbod lijstjes hier.

Het idee: ieder van ons heeft van alles te bieden: spullen, kennis, ervaring, tijd. ruimte. En we hebben natuurlijk ook allemaal een wensenlijst. We kunnen elkaar dus helpen door kennis, kunde en spullen te delen.

 

 

 

 

Bij deze bied ik aan:

  • Eén of meerdere werkplekken in een grote kantoorruimte in Nijmegen, volledig ingericht met PC met internetverbinding, telefoon, verbinding met printer, toilet en keukenblok en mijn aangenaam gezelschap. Ik heb dit kantoor nog tot en met mei.
  • Mijn advies en coaching in het opstarten / een succes maken van je bedrijf. Ik startte mijn bedrijf in 2003 en help je graag op weg. Mijn expertise ligt met name in de zakelijke dienstverlening, mijn sterke kanten zijn marketing en kansen zien.
  • Hulp en coaching in meer grip krijgen op je financiën.
  • Ik verdien mijn geld met markt- en beleidsonderzoek, ik heb verstand van statistiek maar ook van kwalitatief diepgaand onderzoek en gedragsonderzoek, en beantwoord je vragen hierover graag.
  • Ik help je graag een betere (sport-) klimmer te worden door video analyse of het ontwikkelen van een trainingsschema.
  • Mocht je overwegen om als alleenstaande vrouw moeder te worden, dan deel ik graag mijn ervaringen met je.
  • Ik ben goed in excel en word.
  • Ik kan haken en breien en vind het leuk om dat jou ook te leren.
  • Jarenlang was ik werkgever. Graag geef ik jou feedback over je sollicitatiebrief en CV.
  • Soms heb ik opeens mensen nodig die me kunnen ondersteunen in mijn werk: mensen die mensen willen ondervragen over sociaal maatschappelijke onderwerpen, in opdracht van de overheid. Met name als jij in de provincie Zuid Holland, Noord Holland, Utrecht of in de Noordelijke provinciën woont, dan kan je zomaar aan de slag voor mij (geen vrijwilligerswerk)!
  • Ik bracht vorige week alle kleren van Zonne, van maat 50 tot en met 98, naar een goed doel. Maar als jij een dochter hebt en je hebt kleren nodig vanaf maat 104, aarzel dan niet om het te laten weten!
  • Een logeeradres!

Mijn verlanglijstje:

  • Ik ben regelmatig op zoek naar iemand die beter is in klussen dan ik (en dat is niet moeilijk). Concreet zoek ik op dit moment iemand die me kan helpen om een schommel op te hangen in mijn huis, hiervoor moet geboord worden in een stalen H-balk met gipsen ombouw. Ook heb ik in mijn WC een ventilator die superveel (gillend) lawaai maakt. Wie helpt me daar vanaf?
  • Ik huur regelmatig auto’s, op dit moment doe ik dat via Snappcar maar ik zou nog liever met iemand uit Nijmegen een vaste auto delen, bijvoorbeeld één vaste dag per week (en dan naar rato betalen). Wat ook kan is dat jij bij mij om de hoek woont en je inschrijft bij mywheels!
  • Wie kan een keer een avondje bij me langs komen om me te leren hoe zo’n naaimachien eigenlijk werkt en hoe ik eenvoudige kledingreparaties kan uitvoeren of eens een simpel jurkje of rokje voor mijn meisje kan maken?
  • Woon jij in Nijmegen en gun je mij een dagdeel gratis oppas? Of kun je mijn dochter misschien weleens ophalen als ik strak van de stress in de file sta en het echt zelf niet red? Laat het even weten!
  • Ik wil graag een weggeefkastje in mijn voortuin. Wie kan dat voor mij maken?
  • Heb jij nog een goede rand van een trampoline? Ik heb er nog eentje nodig…
  •  Bij mij kun je alle niet gebruikte bollen wol en katoen kwijt. En ook lappen die ik – hopelijk binnenkort – kan omtoveren in prachtige kinderkleding.
  • Meidenkleding vanaf maat 110. Graag!
  • Mogen wij een nachtje op jouw oprit logeren, in de Sunnybus?

Mijn emailadres is mariimma1@gmail.com.

En oh ja! Ik daag JOU uit om óók twee lijstjes te maken!!!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in delen, goededoelen. Bookmark de permalink .

14 reacties op Vraag en aanbod

  1. Grace zegt:

    Welke maat trampoline heb je? Ik heb er hier nog een liggen, weet het niet precies, maar geloof ik iets van 3m doorsnede…

    Liked by 1 persoon

  2. liesbet zegt:

    Ik woon vééééééééééééééééééééééél te ver om je daadwerkelijk te komen helpen maar kan je wel een tip geven ivm leren naaien met de naaimachine : er zijn meerdere blogs van dames die kleding naaien al dan niet uit recyclagestof (mamasha, emma en mona, toertjes en pateekes,…..veel te veel om op te noemen maar je vindt ze zeker)

    Liked by 1 persoon

  3. Ivy zegt:

    ‘Pagina niet te vinden’……..??????

    Like

  4. Cathy zegt:

    Wat voor meidenkleding zoek je, als in wat voor kledingstukken, welk seizoen en waar houdt je zonnetje van;-) Misschien heb ik nog wat liggen.

    Liked by 1 persoon

    • mariimma zegt:

      Ik zoek voor het komende jaar kleding maat 110. Echt wintergoed hebben we nu nog niet nodig, aangezien de lente ieder moment kan doorbreken en ze voorlopig nog wel vooruit kan met haar huidige garderobe.
      Op dit moment past ze nog (net) in 104 en ik verwacht dat ze met 110 wel nog een hele tijd kan doen. Ze houdt vooral van girly kleding. Ik juist weer niet, dus samen sluiten we iedere dag een compromis. Concreet betekent dat, dat ze nauwelijks broeken draagt maar bijvoorbeeld een stoere rok met een glittershirt. Of andersom… 😉

      Like

  5. Nou, da’s toevallig! Ik ga binnenkort de kasten van mijn meiden uitzoeken en ik had juist bedacht dat ik jou blij zou kunnen maken met de kleding. Ik weet namelijk uit je eerdere berichten dat jij het dankbaar aanneemt. Ik stuur je een bericht!

    Liked by 1 persoon

  6. Mammalien zegt:

    Wat een leuk initiatief, zo’n lijst. Misschien doe ik er ook aan mee. (Hoewel ik alweer een enorm gebrek aan zelfvertrouwen voel aankomen bij ‘wat heb ik te bieden’).

    Oppassen zou ik wel willen, maar helaas niet echt in de buurt…

    Liked by 1 persoon

  7. Wat een leuke post! Ik vind dat je veel te bieden hebt, en je vragen zijn ook leuk!

    Like

  8. Melanie zegt:

    Ik woon niet in de buurt en heb ook geen trampoline(rand), en alleen 2 jongens (dus wél jongenskleren zat…) dus aan mij heb je weinig maar ik vind je lijstjes superinspirerend. Misschien niet iets voor een lijstje, maar toch een vraag: wij gaan er zo nu en dan op uit, en bezoeken wel eens een stad. Nijmegen ken ik nauwelijks. Als je een keer inspiratie hebt voor een wat-is-leuk-in-Nijmegen blogje (met of zonder kids) dan hou ik me warm aanbevolen. Het enige waarvan ik nu denk dat ik je kan aanbieden is wat patronen die ik in naaiboeken en magazines heb van meisjeskleren. Die gebruik ik toch niet. Als je interesse hebt, laat maar even weten.

    Like

  9. Mascha zegt:

    Wat jammer dat je niet in de buurt woont anders zou ik best mijn auto willen uit lenen. Ik gebruik mijn auto ongeveer 4 dagen per week niet of alleen ’s avonds. Ook zou ik dan best willen op passen op zonne.

    Like

Reacties zijn gesloten.