Inkomsten weer bijna op schema

Naamloos.png

Het blijft spannend met die inkomsten van mij. Nog nooit had ik het zo rustig, met zo weinig opdrachten, dan de afgelopen twee maanden. Maar langzaam lijkt er weer wat beweging in te zitten. Zo stuurde ik vorige week weer twee offertes weg en één snelle beslisser liet me vandaag weten dat we met elkaar in zee gaan.

Dat is toch weer een omzet van ongeveer €10.000. Leuk. Als ik het een beetje handig aanpak en een aantal taken die eigenlijk niet bij mij horen, gewoon wèl zelf uitvoer, dan ga ik behoorlijk wat overhouden aan deze klus en daarmee lijkt mijn achterstand die ik de afgelopen twee maanden opliep, weer bijna ingehaald.

Liever spaar ik een reserve op natuurlijk: in de zomermaanden is het altijd vrij rustig in mijn tak van sport. Maar ach. Het begin is er!

De factuur is maar meteen de deur uit, nu maar hopen dat de betalingstermijn een beetje oké is. Dertig dagen, daar mik ik op. Duim je mee?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Inkomsten weer bijna op schema

  1. Fijn dat er weer beweging in komt. Ik word op een gegeven moment toch altijd wat zenuwachtig als er geen opdrachten binnenkomen.

    Like

  2. Nona zegt:

    Ja herken ik voor een stuk wel: als ik een (naar mijn gevoel) hele tijd geen aanvragen heb gekregen, dan merk ik dat ik toch ietswat zenuwachtig op mn stoel begin te wiegelen. Het is nu het derde jaar dat ik een klein bedrijfje heb, en ik begin eindelijk iets Meer erin te geloven (die klanten komen echt wel, het is nu een rustige maand enz) dat het echt een inkomen voor mij kan zijn. Stabiel gaat het nooit worden 😉

    Like

Wat vind jij daarvan?

