Een blog over verdriet

girl-in-light-darkness-1437166-638x542

Ik blogde over verdriet en beveiligde het met een wachtwoord. Ik deed dat omdat ik mensen niet wil kwetsen: ik wil niet dat mensen per toeval het blogartikel lezen en zichzelf herkennen in mijn verhaal. Maar als jij het wil lezen dan vind ik dat goed… geef me je emailadres en ik geef je dat wachtwoord.

Misschien herken jij mijn verdriet wel? Of misschien heb ik het mis? Ik ben benieuwd naar jouw reactie….!

Mijn emailadres: m m i i r r a a h @ gmail . com

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

10 reacties op Een blog over verdriet

  1. puckie zegt:

    Mensen die je kennen weten dat je er niet op uit bent om anderen expres te kwetsen.
    en of iemand zich gekwetst voelt, ligt aan diegene, niet aan jou.

    Like

  2. ingrid sessink zegt:

    Hoi, graag zou ik ook de beveiligde blog(s) van je lezen maar wil mn mailadres niet in het openbaar achterlaten. Kan op de mobiele site geen mailadres van jou vinden. Kijk ik niet goed? Graag even contact. Groet, Ingrid (SE), uit Zweden dus.

    Like

  3. Ineke zegt:

    Ik zou het ook graag lezen als je het goed vindt. Mijn email staat bij deze reactie. Alvast dank.

    Like

  4. ATenH zegt:

    Ik zou heel graag jou blog willen lezen als jij het goedvind
    Mijn emailadres staat hier ook bij de reactie
    Alvast bedankt hiervoor

    Like

  5. N. zegt:

    Mag ik ook meelezen?

    N.

    Like

  6. Annelies zegt:

    Ook ik lees graag mee als je dat goed vindt. Wilde nog even zeggen dat ik het heel netjes vind dat je gevoelige onderwerpen achter een wachtwoord zet!

    Like

  7. mariimma zegt:

    Stuur me een mail als je het wil lezen aub?

    Like

  8. Ik vind het heel verstandig van je dat je bepaalde teksten enkel met een wachtwoord toegankelijk maakt. Misschien moet ik dat ook maar eens doen bij mijn blog, want nu durf ik gewoon niet over bepaalde zaken te schrijven omdat ik weet hoe gevoelig ze (kunnen) liggen bij bepaalde bekenden die eventueel meelezen. En de wereld kan soms klein zijn…
    Ik lees heel graag mee, als je het goed vind natuurlijk.

    Like

Wat vind jij daarvan?

