Blauwe maandag

Een goede dag was het vandaag. Geen depressieve blauwe maandag. Ik ben veels te eigenwijs om depressief te zijn op de derde maandag van januari “omdat men zegt dat dit de depressiefste maandag van het jaar is”.

Depressief omdat het januari is? Ja doei!

Heb je die zon gezien? Ik wel. En hij was er nog steeds toen ik om tien voor vijf mijn kantoor verliet.

Een goede dag. Waarin ik een collega ondernemer hielp en er geen geld voor vroeg. En die vervolgens weer een oproepkracht hielp aan een extra klus. Op mijn verzoek. Ik zag dus een pay-it-forward in de praktijk gebracht en (ook) daar werd ik blij van.

Een blauwe maandag waarin ik een goed overleg had. Waarin ik de indruk kreeg dat die ene offerte zeer goed ontvangen is. Een dag waarop ik weer zó veel te doen had dat de administratie bleef liggen. Wat ook prima is overigens, dat heeft geen haast…

Een blauwe maandag. Blauwe lucht. Zonnetje.

Prima.

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, positiviteit, werk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Blauwe maandag

  1. Het was gisteren inderdaad vrolijk makend zonnig weer. Ik heb heerlik gewandeld!

    Like

  2. Mammalien zegt:

    Haha, die Loesje, die weet er altijd weer iets vrolijks van te maken 🙂

    Like

  3. Ik zat niet te wachten op blauwe maandag en doe normaal ook niet mee met die onzin, maar er ging wel veel mis deze maandag :’)

    Like

Reacties zijn gesloten.