Naaimachinedoelen

sewing-machine-1458275-640x480Mijn laatste blogje over de voornemens gaat over iets wat eigenlijk totaal niet belangrijk is, maar wat ik wel graag wil. Namelijk, de naaimachine eens wat vaker gebruiken.

Ik nam me dat zo halverwege 2015 voor en hield me er totaal niet aan. Ik zou wat simpele jurkjes gaan maken en wat online beginnerslessen volgen.

Nou mooi niet dus… dus dit voornemen gaat gewoon in zijn geheel in de herkansing!
Ik weet ook al wel hoe ik dit moet aanpakken: al jaren volg ik Marieke via Twitter. Zij zette een hele cursus online. Hopla. Moet ik mee aan de slag.
  • Vier haakprojecten afronden (nog 2)
  • Vijf online naai-beginnerslessen volgen
  • Drie jurkjes naaien
  • Een rokje naaien

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in consuminderen, dagelijksedingen, handgemaakt, naaien. Bookmark de permalink .

Een reactie op Naaimachinedoelen

  1. 10jaarnadato zegt:

    Leuk toch?! Bij mij gaat het in vlagen. Als mijn naaimachine er eenmaal staat gebruik ik ‘m weer, maar is ie opgeruimd blijft alles liggen. En er zijn zoveel leuke blogs vol met ideeën; zeker voor kinderkleding. Wil je voor jezelf een goed basispatroon voor een rokje, kan ik je deze aanraden:
    https://www.knipmode.nl/basis-patroon-rokje-pdf-patroon
    Eenvoudig a-lijnrokje waar je alle kanten mee op kan. Het is veel gebruikt in blogland (er zijn dus ook leuke voorbeelden te vinden; even googelen op alijnrokje patroon knipmode). Ik heb ‘m afgelopen zomer gemaakt met stolpplooi en paspelband.
    Veel plezier!

    Like

Reacties zijn gesloten.